Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Ekim 2013 Cumartesi 13:55:37
Ellerine sağlık annem..Adile Naşit ve Münir Özlkuluda sayende yad ettik.Hem şiir hem turşu harikaydı emek emek mısralar yürekten kutladım kardeşimi
Turşu kurdum, @bestikoc
5.10.2013 11:45:36
batu_41
@batu-41
3 Ekim 2013 Perşembe 13:18:50

Bir anlık öfkene mağlup olup da
Bana kaşlarını çatma demiştim
Gönül bağında ki gülü yolup da
Bahara hazanı katma demiştim.

Çekme ellerini elim de kalsın
Ömrüm muradını seninle alsın
Başım omuzunda huzura dalsın
Elin yatağına yatma demiştim...

= demiştim =, @gelmeyenvuslat
3.10.2013 01:20:58
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2013 Çarşamba 15:58:56
Bizler şerefliyiz onlar maskara
Bizler Hakk’a kuluz onlar çıkara
Bizler bembeyazız onlarsa kara
Anlayış şaşmıyor, fark ettiniz mi?

ALLAH kimseyi nefsin uşağı yapmasın hocam taşları öyle koymuşsunuzki yerli yerine..Hani bir söz vardır taş yerind...

Fark ettiniz mi?, @Salih Erdem
2.10.2013 10:11:56
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2013 Çarşamba 15:05:21
tövbeler bile çare olmaz sorunumuza
af yolun da kalındı ya sınıfta
işte o an hayaller düşer
cehennem kazanındadır artık posası ilgisizliğimizin
bir de aptallıklarımız önümüze serildiği anda
tek tek dökülür önümüze kabahatler
bu özüne bire bir u...

batu_41
@batu-41
2 Ekim 2013 Çarşamba 12:27:17
Azgın nehirlerimin, duru deltalarında
Dilsiz yaralarımı sar.
Vur İskender kılıcıyla yürek dolusu gizeme
Çözülsün kördüğüm ipler…
Bağlan aşkın halatına
Sar beni de sonsuza kadar
çözülmeden…



//Şimdi bir aşk fısıldadım
Sesi kısık yangınlar...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2013 Salı 20:38:46
Lekeli hayaller biriktirdim ceplerimde,
Demir sopalarla büyüdü çocukluğum…
Sığınacak bir omuz bulamadım belki ama
Ben hep Marmara’nın soğuk nefesinde ağladım


Ben hep kumbaramdaki boş umutlara aldandım…

Malesef hepimiz yüreğimizdeki o kumba...

Dar vakitlere tutunmak, @sedaefruz
1.10.2013 17:48:41
batu_41
@batu-41
1 Ekim 2013 Salı 11:20:47
Ve ben …
İyi ki onu sevmişim dedim,
bağıra bağıra
Tüm yıldızlar duydular sözlerimi
Hem de gözlerimdeki uykular
Karar vermeli dedim içimden
Bir karar vermeli
Ve verdim...
En iyisi ,sensiz hiç uyumamak

Anladım ki sensizlik haram
Söyle bana ...

Sağanak, @Dosteli_
1.10.2013 07:55:31
batu_41
@batu-41
30 Eylül 2013 Pazartesi 15:22:09
Her hazan da solsa da nevbahar’da açar gül
Bu sene de yenildin üstüme gelme Eylül.

hARİKAYDI GARDAŞIM ÇOK GÜZEL GÖNÜL SESİN SUSMASIN DİLERİM
Eylül, @romanci28
30.9.2013 13:23:18
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
30 Eylül 2013 Pazartesi 15:15:34
Bir şans daha versem diyorum aynadaki bana
Ve yüzümden düşen bin parça
Ekşimiş dünde kalan sözler
Tutar yanı kalmamıştı ifadelerimin
Silkelenip sana dönüyorum
Gerçeklerle göz göze…

Geceyle gündüzüm yer değiştirdi senden sonra
Aydınlık sabahl...

Sevgi kazanmalı, @Gamze yağmur
30.9.2013 15:10:27
batu_41
@batu-41
30 Eylül 2013 Pazartesi 09:55:26


bir ölümcül yaradır ki ayrılık
ilmik ilmik inci gibi dizilir yürek ateşinin üstüne
bizler ki öz ellerimizle örüp de durdukça kaderimizi
gönül demi nefsin elinde cirit atar
doymaz istemleri türetirken yanıp da dururuz içimiz de
tüm (( DİMAĞ'...

İhanetin arsız perdesi..., @AZAP
30.9.2013 09:45:53
batu_41
@batu-41
27 Eylül 2013 Cuma 16:41:34
Güneş gibi sıcacık, doğan aşkımız nerde
Yıldızlarla dertleştim, mecal kalmadı serde
Ah etmekten yoruldum, aşkımız sanki yerde
Hayatı cehenneme, döndüren değil miydin?

Gayette güzel olmuş ellerine sağlık kardeşim..Başladınsa arkası gelir merakla...

Sen değıl miydin?, @Nurefşan.
24.9.2013 00:49:08
batu_41
@batu-41
27 Eylül 2013 Cuma 16:37:08
Yüce mevlam hepimizin doğruluk ve insanlık yolundan alı koymasın can..Kimimiz her ne kadar biz doğruyuz desekte,asıl olan şudur çoğunluğun uyduğudur doğru olanı.nefimizin esiri etmesin,olanlarıda ihlası ile donatım doğru yolada hidayetine erdirsin.. ...

batu_41
@batu-41
27 Eylül 2013 Cuma 16:33:59

Artık gün batımlarında hüzünlenmiyor-um,
Baktığım renkler seni anlatmıyor bana.
İçim acımıyor…
Baharın yeşilliklerini gördüğümde;
Gözlerin gelmiyor aklıma, alıştım hüzünlere,
Şarkıları bile bir başka dinliyorum, hepsi neşeden yana
Okumayacağı...

batu_41
@batu-41
27 Eylül 2013 Cuma 16:27:00
evet bende güneri hocam gi,bi..." ELHAK " diyenlerdenim..Bir gün mahşer kurulduğuda oki iman ettiğimiz mucibince ne diyor kuranı azimuşan...boynuzlu koçtan boynuzsuz koç hakkını alacak..İşte yevmil kıyamette yaradan O HAKSIZLARDAN KILMASIN BİZİ..KUT...

batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 23:18:02
Hep yönümüz ondan yana,mevlam bizleri özü sözü bir olanlardan kılsın değerli dost.Dolu dolu şiir okudum güçlü kaleminizden saygılar bıraktım efendim gönül sayfanıza
batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 23:16:04
Dolu dolu şiir dolmuş sayfaya ne güzel yürekten tebrik ediyorum değerli dostumu selam sevgilerimlesin can
batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 18:47:34

Daha dün çocuktun,kaç oldu yaşın?
Yüz yıl yaşamaya gümanın mı var?
Hani annen,baban,nerde kardaşın?
Yarına çıkmaya fermanın mı var?

Namaz kıl,oruç tut yalvar Allaha.
Ancak böyle ulaşırsın felaha.
Mal,zekât verdikce artarmış daha.
Tövbe et,...

Fermanın mı var?, @Mehmet Aktaş
22.9.2013 14:12:19
batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 18:05:25
Biz kadınlar kalemi ellerinizen alıp
Biz kadınlar deftere nameler ile dolup
Biz kadınlar yaralı yüreklere hep dalıp
Sevdalı gönüllere giripte deşmedikmi

Biz kadınlar vatana mehmetcikler salarak
Biz kadınlar saçların tutam tutam yolarak
Biz ka...

batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 15:01:25
Yaşanmışlıklara özlemler yollamışım yeter gel artık dercesine güzel bir duygu seli yürekten kutlarım değerli gönül dostu selam saygılarımlasınız

Uyan uykulardan kalk erken erken
Geçtiğim yollara türkü dökerken
Dikkat et kokumu alırsın belki
Ilg...

Islak sakal, @eMİNeYZAMAN
26.9.2013 14:58:57
batu_41
@batu-41
26 Eylül 2013 Perşembe 14:31:51
gönül sevmeye görsün sevgi ağlarını örmüşse karşıdaki yüreğinie ne yapsanda anlatamaz kifayetsiz kalır cümleler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.504
Şiir Okunma
3.867.219
Yazı Okunma
83.003
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL