dur d u r un be artık yeter şöyle bir silkelenip de kendinize gelin artık öze dönme zamanı beyler her iyi şeyin mutlaka bir mükafatı olduğu gibi ihaneti de elbette Hak cezasız bırakmayacaktır bulanık suyunuzun göründüğü an dibi
*****
bıktık bu kaçamak oyunlardan da yeter usandık bu gizli kapalı kapılardan da y e t e r hem yetip de geçti de bunca oyun hile bize tüm vurdum duymazlıklarınız da her kesimde bir maden ocağı olup veya bir yakını kayıplara karışaraktan da dağ başlarında şehit olup da kaynıyor içimizde hem de sabırları taşırıp akaraktan nehirler gibi ummana ulaştı bile
*****
farz edin ki eğer ki bu millet bir gaflet ve delalete düşürülürse ve memleket bilmeden şaşarsa bir gün dönmelerin elinde ve de bir görünmez kazaya uğrayıp da kendi içinden parçalanacak olursa sizler ve bizler tümümüz o şerefsizliği alnımız da taşımış olurken ömür boyu bu şerefsizliğin de enkazının altına utanıp da sıkılmadan hepimiz girmişiz demektir şu veya bu sebep olan kim ne olursa olsun onların şahsi şerefleri de elbette ki yerle yeksan olacaktır ***** atalarımız o genel şerefimizi kurtara bilmek için tüm ruhlarıyla canla başla katılmışlardı tüm inançları ile harekete geçmiş olan bu şanlı millete bu olguya katılmalarına mani olabilecek şahsi rütbeleri veya mevkilerin tümünü topyekun reddederek genel şeref ve haysiyetimizi kurtarmaya yönelik bu kanlı mücadeleye hazırdılar hem de dimdik bu mukaddes ve kutsal gaye uğrun da hiç düşünmeden topyekun olarak da hayatları pahasına tüm varlarını yoklarını da feda ettiler ***** tüm bu geçmişte yaşananları anlamayıp da bu milleti ve bu güzelim vatanı hala kendi kafalarının keyfine göre sevk ve idare etmeye kalkışan gafiller ve onların dış yandaşları bizdenmiş gibi görüntü veren dönmeler ve içimizi karıştıran fitneler ve onların kuvvetleri başımıza püsküllü bir beladır şapkaları önlerine koyup çok iyi bilsinler ki bu vatanda yaşayan Türk- Kürt Çerkez- Abaza Alevi-Suni vs. her hangi bir belayı da artık taşıyıp çekecek bu milletin hiçbir şekilde gücü de bir tahammülü de kalmamıştır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUR ARTIK YETER!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUR ARTIK YETER!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dopst haklısın haklısında,birşeyi algılamak öyle zorki,gerçekle yalanı yan yana getiriyorsun,adam ısrarla yalana sarılıyor,diyorsun ki kardeşim bak yalan o sarıldığın bir silüet,bu sefer seni yaralıyor..Demem o ki on yıllardır,devlet eliyle bu çok güzel işlendi,halkı fişlendi,dediler ki sonra bu halk niye böyle dişlendi....Bir ülke göster ki kendi topraklarında MAHRUMİYET BÖLGESİ BELİRLEMİŞ ipe sapamaz gelmez insanlarmış gibi,sanki doğuştan onlar vebalıymış gibi mumaleye tabi tutulsunlar...Sonrada geç ekranların başına neler oluyor burda diye köşe kapmaca oyna.. Şu yorumların içinde sana kaçtanesinin ikiyüzlü bir asalak olduğunu isbat edebilirim..İçi başka dışı başka riyakar insanlarla doluyuz..Ak akdır..Kara karadır..önemli olan Neyse onu olduğu gibi görüp telafuz etmektir..Sonra dert yanacağız niye böyleyiz diye...Baştan FRENKESTAYINLARI elimizle yaratıyoruz,sonra imha etmek için bir ülkeyi ateşe veriyoruz değil mi böyle... Zihniyet bozuk efendi zihniyet.her insanın başına bir denetleme memuru dikemeyiz ki...Kapitalist düzenin çarkı böyle işte..
Ben bu şiirin ve kalemin önünde saygıyla eğiliyorum Alkışlıyorum usta......... Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun ____________________________________________Saygılar selamlar
İşte bu yeter artık dedirtiyorlar sabır taşırıyor seyretmeye tahammül kalmadı söyleyecek söz bulamıyorum şiir herşey anlatmış ayakta alkışlıyorum hocam sizi duyarlı yüreğin daim olsun kalemine bereket selam ve saygılar üstat
her iyi şeyin mutlaka bir mükafatı olduğu gibi ihaneti de elbette Hak cezasız bırakmayacaktır. .......................... keşke herkes erken farkına varabilse ömrün kısa olduğunu mükafatları kazanmaya baksa.