Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 00:28:59
Hakkı derki yakın olsun ırağın
Ne harmanın kaldı ne de orağın
Dilerim ki Kevser olsun durağın
Mevla’nın izniyle iç emmi kızı
Güzel duygular...Kutlarım saygılar
Emmi kızı....., @varsagi
10.3.2009 22:51:28
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 00:24:58
Tatlı canımı...
Alacaksın!
Allahım
Cümle alemden...
Benden,
Razı olsun...

Ne hak yedik ,ne haram
Ölümde olsa biz soran
Olsada yaşamakla aran
Hoş geldin,sefa geldin..........Ahmet umut
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Ölüm, @Müfide Decdeli
10.3.2009 21:52:29
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 00:15:44
içime koydum yüregime
kaşık aşk oldu karıştırdı fırtına ile
aşk dedi aşk yürek ne ki....

akıl an gelir unutur yürek durur
ruh bakidir ne ölür nede unutur

şimdi sorarım sana
bendeki seni çaydaki şekeri
hangi güç hangi mantık ayırabilir
özd...

Cennetligime..., @seyyah.
5.3.2009 23:55:27
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 00:10:12
Birlik olur Milli Mücadelede çeteleri,
İlk Kurşunu düşmana atar Dörtyol,
Fransız’a Ermeni’ye verir dersi,
Duyurur adını dünyaya Dörtyol.

Hep dörtyolu merak etmişimdir.Adana'ya gelmeme rağmen uğrayamadım.
Güzel anlatım.tanıtım...Kutlarım saygı...

Dörtyol, @Aybars KARLIDAĞ
10.3.2009 00:25:13
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 23:56:40
Kur’an insanlar için-evet indirilmiştir
Canlar O’nun uğruna-çabalar verilmiştir
Rabb’im Hasan Sancak’ın-O’nu öğrenmesine
Bütünüyle sebep ol-devamlı çarpsın sine

Peygamberim Muhammed-dünyaya oldu örnek
Esenlik oluşturdu-ruhlarda petek petek
...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 23:55:14
Namusluydu, yiğitti, dürüsttü babam.
Sana bin fatiha, sana dualar.
Benim atam, nurum, varlığım babam.
Ey cömert adam, ey yiğit babam

Gel gör baba ne eyledik
Bu ülkeyi dar eyledik
Bizim için siz öldünüz
Günümüzü gün eyledik.......Ahmet Um...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 23:46:20
Bugün ayrılık vaktidir çocuklar,
İfadesi bile ne kadar zor değil mi ? ..
Nasıl unutulur ki paylaştığımız o güzel anlar
Zorlu sınavlar,yıllarca oturduğumuz sıralar,
Bir başından bir başına adımladığımız koridorlar,
Söylerken efkarlandığımız,bazen...

ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 20:46:39
Ahh benim prematüre
Yarım kalmış dileğim.
Ahh...bayram sevinçlerini
Yokluğunun çukuruna gömmüş yüreğim...
Ahh...sızım sızım sızlayan
Gönül direğim....
Öylesine nefessiz...
Öyle hayat belirtisiz...
Öylesine bensiz
Bıraktın ki beni...
Yoksun ...

Yoksun !, @gülkurusu
10.3.2009 20:09:35
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 20:40:57

Toprağın kadar serin
Yüreğin kadar derin mezarı nerden bulayım
De….umudun olayım…

Gözlerinden bin yılların acısı okunur
Yaşanılan yoksulluğun iklimidir
Yaşanılan;kişi başına düşen sabır
Yaşanılan;Kahır
Yaşanılan acıların çetelesi
Yaşanıla...

De...umudun olayım..., @hanay
10.3.2009 00:01:51
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 20:30:32

saati dar,vuslatı dolmuştur
kadere isyan,bu yolda yorulmuştur
gecesi karanlık,kaldırımlarda uyumuştur
namerdin karşısındadır SERSERİ...


EY SERSERİ???
GÜNEŞ GÜNE ELVEDA DERKEN
BEN YALNIZIM BEEE SERSERİ...
YILDIZLAR BANA GÜLÜMSERKEN
BEN A...

S_e_r_s_e_r_i, @esmerefsane
10.3.2009 18:09:27
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 18:27:08
Uzun söze gerek yok. Bilsede insan fani.
Harabeleri bir gez. Orada kim var hani.
Padişahlar kaybolmuş, Ünü, makamı sanı.
Münker nekir dört gözle kabirde seni bekler.

Güzel bir ders gibi...Anlayana..
Kutlarım saygılar
Beklesin, @AhmetÇelik
9.3.2009 11:10:56
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 18:09:12

Firavun da, zulüm yaptı halkına,
Gafil idi, varamadı farkına.
Tükürürler, elbet bir gün çarkına,
Akıllı ol, cefa etme ey zalim…

Zalimlere duyrulur.......
Güze dizeler,Kutlarım saygılar
Zalim, @ihsan sivri
10.3.2009 12:52:09
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 17:46:49
Son söz son dem oldu
Ses verin ey sevdalar
Susuyorlar usulca

Nihayet ben de sustum
Kapımı çalsın diye ecel
Bekliyorum usulca

Final hüzünlüde olsa güzel anlatım...
Bence herşeyi usukca beklemek gerek....Kutlarım güzel dizeler...Saygılar
Usulca, @x adamus
10.3.2009 13:51:15
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 17:42:42
Bilmem yaşadım mı,yaşamadım mı?
güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Dediler dedim..., @Canan Onuş
10.3.2009 15:27:26
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 17:40:43

Hatıralar canlanır
Sabahın seherinde
Gün batar yüzün kalır
Gözümün bebeğinde

Hatıralar,anılar aynaya yansıyan görüntüler....
Yazılmaz mı şiir?..Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 17:37:33
Güzel ve anlamlı..
Kutlarım saygılar
Sitemimsin, @namıkcem
10.3.2009 14:34:43
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 17:35:40
Gökyüzü karardı, bulut gerindi,
Apansız yüzüme sillesi indi,
Yağmuru görünce göz yaşım dindi,
Bir mendil uzatıp silenim mi var?

Kurdoğlu yazmakla bitmiyor tarif,
Sözlere ne hacet, anlıyor arif,
Kibiri arttıkça, zayıflar zarif,
Sıraya dizecek...

Değişti, @ahmetkurt
10.3.2009 11:23:13
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 11:33:06
Sevdamın yoluna serimi koydum
Bak sensiz yapamıyorum
Gel varlığınla el üstüne çıkar
Gelmezsen kahrolur ölürüm yar
Güzel sevgi,birde karşılığı olsa.....Kutlarım saygılar
Eserini gör yar, @Tülay Aslan
10.3.2009 01:33:47
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 11:30:38
Bülbül figân eder gülün elinden

Çilesi hiç bitmez gülün serinden

Seher vakti gülistana girince

Gülü ağlar bulur çiyin yüzünden

Gel ey bülbül güle figânı bırak

Bırak ki gül de aşktan nasibin alsın

Sen hoş sesinle türküler çığır

Gü...

Figanı bırak, @dağ gülü
10.3.2009 03:16:08
ahmet umut
@ahmetumut
10 Mart 2009 Salı 10:25:38
Müslüman daima uzağı görür
İnsan bu kadar da, saf olmaz gardaş
Hileyi oyunu tuzağı görür
Olur da bu kadar gaf olmaz gardaş

Evet müslüman uzak ve tuzağı görmeli.............
Malesef bugü tuzklara takılan müslümanların halini görüyoruz,neden,niç...

Gardaş, @Bayram Ali Bülbül
10.3.2009 09:45:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.885
Şiir Okunma
608.220
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL