Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:41:42
Mal da senin mülk de senin
Et kuşanmış beden senin
Gönül özler ruhum senin
Y aALLAH de ya METİN

İlmi gaybı bilen ALLAH
Derde derman veren ALLAH
Kalbe lafz-ı yazan ALLLAH
Hep ALLAH de ya BİSMİLLAH
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Ya allah de, @muratcetin
11.1.2009 17:23:40
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:40:26
Mahbesinde mahkum olalı yürek,
Yıllarca çileni çekti severek,
Daha bundan sonra bana ne gerek?
Bağın irem olsa geçmeyeceğim.

Ümit’im dikendin yar güllerine,
Çiçekler dikendin yar yollarına,
Artık hayalini sar kollarına,
Namert köprüsünden ge...

ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:36:16
Ne gündüz ,ne gece,nekar,ne boran
Varmıki birtanem,hatrını soran?
Sensin be sevgilim,senden ayıran
Bana sensizliğe,müebbet verme

İçime akıyor,yaşı gözümün
Hiç bir faydası yok,hiç bir sözümün
Güldüğü olmadı,asık yüzümün
Bana sensizliğe,müebbe...

ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:31:07
Özlemi hasreti serdin yoluma
Ah ile ahuzar türkü dilime
Aşk ile sevdayla dolu gönlüme
Barut u kibriti çalar giderim

Ömür tükensede elbet mahşere
Sözüm kar etmiyor o gönlü köre
Ahmet zulüm ile serilse yere
Bilesin sineme sarar giderim

İşm ...

Sarar giderim, @hoşkelam
12.3.2009 01:40:47
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:28:55
Ne mutlu görüyorsunuz...Gözü olupta görmeyenler,kulağı olupta duymayanlar
görmeli
Bu şiirin teması bir roman yazdırır...
Kutluyorum saygılar....
Neler gördük, @fatma.naz
12.3.2009 02:36:43
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:21:31
Farz ile sünnetini-rehber edinmeliyiz
Salât-u Selam verip-zorluğu yenmeliyiz
Duada bulunmalı-güzel ifadeleri
Daima söylemeli-gitmemeliyiz geri

Sevgili Peygamberim-bizler için bir rehber
İbadetini tam yap-olalım hep beraber

Günde beş vakit n...

ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 10:19:18
Tılsımını faş etmek zamanı geldi hancı
Hüzün kayalarına yuvarladı her sancı
Hangi yorgan setreder, ruhumdaki utancı
Hayat kalem zamansa kağıt olmuş yazarım

Hayatı zamana yazmak.....Güzel anlatım..
Kutlarım saygılar dost
***budala***, @Bayram Ali Bülbül
12.3.2009 09:38:22
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 23:21:35

Müslüman birbirini-saygı sevgi içinde
Sevmeli korumalı-kısalmaktadır vade
Güzellik esenlikle-ileriye gitmeli
El birliği içinde-sıkıntılar bitmeli

Sevgili Peygamber’im-birlik olun demekte
Mutluluklar oluşur-çaba gayret emekte

Gönlüne sağlı...

ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 23:19:34
Keşke TANIMASAYDIM.....şiir yazılacak kadar yiğit,sevecen dostu...
Dosta güzel bir vefa örneği....
Duyarlı yüreği kutlarım saygılar
Dağ duruşlu, @hanay
11.3.2009 20:37:06
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 23:14:21
Ruhunla tartışmayan, bir akıl taşıyorsan,
Yaşanmış duyguları, kefene saramazsın.
Beynindeki kıvrımda, örgüler saklıyorsun.
Onsuza ulaşsan da, sonsuza varamazsın
.............................Güzel gönül dizeleri...Kutlarım dost..Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 23:12:27
Yunus ve Mevlana diyen gönüllere selam
Kutluyorum.Çok güzel ve akıcı...Saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 23:09:33
Sana tanrı dedim aht sız imansız
Bunca izdırabı satsız zamansız
Koydun ortalarda beni gümansız
Tanrımda bakmıyor el oldu geçti

AHMET im başımı taşlara çalsam
Türlü belalara başıma salsam
Gönül gözün görse bir melek olsan
Tükendi umudum yel o...

Yel oldu geçti, @hoşkelam
11.3.2009 20:35:22
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:38:06
Güzel anlatım.....
Bu köyün ismini nereye bağlı olduğunu şiirin hikaye bölümüne yazarsan iyi olur....
Kutlarım saygılar...............
Köyüm, @FEVZİ ÜLKER
11.3.2009 17:22:29
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:33:46
Bu gece sana yazıyorum
Sadece sana….
Acıyan tarafıma düşmüş gibisin
Gölge gibi kalışın ondan belki de
Bakımsız düşlerime almadım seni
Başlık olmuş gibiydin sessizliğime
Kirpik arası süzülen sancılı bir bakış…
Ve hep dibe
Ve hep dibe bir akış…...

Sana yazıyorum..., @Sevgi Dündar
11.3.2009 15:10:28
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:30:25
Gülün dikeni vardır, bazen acıtır
Lakin dikeni var diye uzak mı durmalıdır?
Bilirsin,her kışın sonu bahardır
Aşksa değer yaşamaya ,erteleme yarına....
Sevgi varsa elbette yaşamaya değer...Kutlarım....
Aşksa değer yaşamaya, @hazan444
11.3.2009 17:18:23
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:25:28
Efelenmek kolay, diklenmek kolay,
Şeytanın atına binmek bir olay,
Aşka değer verdim edildi alay,
Düşmek kolay amma çıkması çok zor.

Oğuzsoylum doldu senin miadın,
Kalmadı takatin kalmadı tadın,
Gidersin menzile oy adım adım,
Düşmek kolay amm...

ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:22:47
Bahçemde bir güldün, soldun demiştin.
Aşkım ile yaktım, külsün demiştin.
Artık benim için, öldün demiştin.
Yeniden dirilmem! Beni kaybettin.

Âşık Süleyman’ım, bitsin bu derdim
Mutluluğum için, ömrümü verdim
Tatlı söze kanar, yine severdim
Se...

Beni kaybettin, @romanci28
11.3.2009 12:59:10
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:19:55
Bırakın yıllar, dokunmayın anılarıma
Hazana dönmüş yüreğimle kaybolayım
Bitişin noktasında hazan yorgunuyum
Vedaya hazırım sessizce,Hazandayım!!!

Hüzünlü...Kutlarım saygılar
Hazandayım..., @denizkızı
8.3.2009 18:55:17
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:16:50
Sensizliğin paylaşılmıyor.
Dile gelip anlatılmıyor.
Dinleyenler,
İsyan edip,
Hasret bitmez diyor.
Bu yürek,
Yürek ise
Herşeye rağmen;
Seni seviyor...
Güzel sevgi,güzel dizeler..Kutlarım...saygılar
Seni anlattım geceye..., @tuğbay
11.3.2009 12:09:32
ahmet umut
@ahmetumut
11 Mart 2009 Çarşamba 17:11:20
Bir bilsen ne derin açtığın yara
Sen yoksan çıkamam bil ki bahara
İster gir yüreğe , ister çek dara
Yüreğe sığmayan sevdam gibisin
-
Dostelinin şudur sözü dinleyin
Sönmez yüreğinden közü anlayın
Aşkla dolun, sevgi olun damlayın
Bana hayat ver...

Sevdam gibisin, @Dosteli_
11.3.2009 13:39:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.840
Şiir Okunma
608.160
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL