Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 17:16:24
bulutlar kapkara
ciğerlerin körpe hala
yapma
girmeden kursağına burnundan gelecek lokmayı
acılarına katık yapma

ihanetlere yükleyip yaşamı
susturuyorlar
nar çiçeğim
kara bulutlar kan kusturuyorlar
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Nar çiçeğim, @Müsadenizle
12.3.2009 17:04:22
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 17:08:52
Toprak, güneş ve ay bizimdir;
Tek bir dünyada
Ve şu gökyüzü altında
Toprak ve dünya kardeşliği olsun...

Onurlu bir kavga ile
Kardeşilik köprüleri kurulsun.
Bu güzel dilekler dileğimiz.....
Başka bir bahara kalmadan gerçekleşse....Kutlarım
Rengi gönlümde, @DemAN
13.3.2009 16:12:14
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 16:59:51
Şeker gibi
Hatçe, Gülnaz, Fidan
Şilan, Berivan, Dilan
Ya da
Karla, Lily, Anya
Ne farkeder!
Dokunsa
Eriyecek…



Şeker gibi adam
İster çaya
İster kahveye…



Tevekkeli değil
Şeker hastalarına yaramadığı…


Evet ismin önemi yok tad...

Şeker, @Saadet Ün
13.3.2009 16:18:09
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:50:41
Ahlar huşu içinde ,gözyaşımda demlenir
Gaflet vurdukça sırra, gece aşkla tümlenir
Hep manasız cevaplar, can sözünde simlenir
Akıl bulanır zanda, şaşma yelinde şimdi
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Akıl bulanır zanda, @Şükran AY
13.3.2009 10:12:46
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:49:34
Bakışın bakışıma
Ellerin ellerime düşse
Bir tomurcuk çatlıyor
Bin çiçek açıyorum içimde

Yokluğundan var edip seni
Yaşıyorum hayallerim ve ben
Mutlu bir biçimde

Amaç mutlu olmaksa buda yeter....
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar


ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:47:19
Gözlerim al gülleri, açmış her defasına
Dertle, acıyla döndü bir akşam sefasına
Çekerken cefasını, küs şimdi vefasına
Uykularım firarda, kalbim sevda mahkûmu.

Sevda mahkumlarının uykusu tutmaz derler,
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:43:19
Dağlar ayrılıkları,
Yollar hasreti yaratır
Sevgileri bitiremez...
Vefasızlık mı desek.........?
Fotoğraf güzel..kutlarım daygıla
Yoksa!. . ., @dağ gülü
13.3.2009 02:41:54
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:37:41
Geçmişten bin ders çıkarttım
Bundan böyle karar aldım
Sevgiyi turşuya bastım
Aşk sayfasını kapattım.

Başka birin bulup haşla
Aldatırsın oynak kaşla
Yol yürümem gözü şaş la
Yakamazsın basit aşkla.

Aşkta ne yemin,ne tövbe tutar...
Güzel es...

Aşka tövbeliyim, @ms-solmaz
13.3.2009 10:02:28
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:35:07
Edebiyat kültür, yüceltmiş devlet.
Tertemiz yaşamış, bu asil millet.
Selçuklu osmanlı, şanlı şöhretli.
Yüce türk milleti, bundan haşmetli.

Konyada güneşi, batarken gördüm.
Kızıl bir tepsiydi, hüzünü derdüm.
Sanki geçmişteyim, şad oldu bendüm....

ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:33:07
için avuçlarının ıslaklığına dokunmaz
Yok olup giderken bu virane kentler,
Neden kara yazgılarıyla bohçalanıyor bedenler.
İçi kangren olmuş etleri pazarlıyorlar hala,
Kapkara gözlükleriyle köşe başlarında
Güneş yüzü görmemiş pezevenkler.

Çare...

Dışarısı savaş yeri, @hanay
13.3.2009 08:48:29
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:03:10
Gözler sessiz matemdeydi
Sözler yine sitemdeydi
Kırgın da değilim ama
Hiç bekleme dönmem asla

Hani gönüller susmazdı
Çok sevenler ayrılmazdı
Şimdi kalpler paramparça
Hiç bekleme dönmem asla
Haklısın yalanla başlyan aşk terkedilir...
Güz...

Dönmem asla, @GÜLDESTE
10.3.2009 23:51:30
ahmet umut
@ahmetumut
13 Mart 2009 Cuma 10:00:34
Gün ışığı gibi gülmen yedi renk,
Dünyamı saran aşk ilahi ahenk,
Sevdamı yüklenen ey kutsal yürek,
Ne zamana sığar ne de mekana...

Gönül gelinliği karlar beyazı,
Leyli olmuş artık sana niyazı,
Ömrümün en mahsun en derin hazzı,
Sevda nehri göt...

Teslim bayrağı, @MMehlika Sultan
12.3.2009 17:23:11
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:52:29
bilsen nasıl sevdim seni yalansız
bir yaşam düşledim dertsiz kedersiz
yaşanır mı sandın can’sız dileksiz
böyle baştan vurulmaz ki hayırsız


dert dedin derdini şeker eyledim
yokluğun içime keder eyledim
uğruna bir canı bin pay eyledim
böyle ...

Hayırsız, @yılmazYANARDAĞ
2.3.2009 15:12:59
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:47:30

Çıkmaz gecelere derdimi açtım
Erenler elinden bademi içtim
Gönül dergahında kendimden geçtim
Düşlerime giren, nurdan haber ver.

RABATLI çileli ömrüm çileli
Hep çile çekmişim bildim bileli
Canan bile bilmez bendeki hali
Gönlümün çektiği, za...

Yitik yar, @RABATLI
12.3.2009 00:23:17
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:38:28
Yaşamın kuralı....
İstemesekye bazı acı ve yalnızlığa direnmek zorundayız....
Kutlarım güzel anıoş,güzel anlatım..Kutlarım saygılar
Koku, @fatmahasbioglu
12.3.2009 11:04:45
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:35:14
Avcuma alıp da evreni
Bulmak isterdim kendi yerimi...
Binlerce nokta rengarenk karşımda
Gözlerim kamaştı, gün ağardı
Düşler bir başka geceye kaldı.
Mümkün olsa bile, evrende bir hiçiz......
Yaşayan insanın zamam zaman sorguladığı.....Kutlarım...

Düşler dansı, @serap hoca
12.3.2009 08:41:02
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:32:25
Ve sustu yüreği kelepçeli adam,
Gökten boşalan yağmur konuştu,
Islandı kadın yüreğine kadar...
Yüreği kelepçeli adamın kelepçesini
Söküp aldı ellerine
İşte bu dedi
Sevindi
Ağladı
Sarıldılar

Ve yağmurlar sustu
O Kadın ve adamın gözleri kon...

Ve ankara sustu !, @kazım Doğan
12.3.2009 08:49:16
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:22:07
Çanakkalae için ne yazılsa azdır....
Çanakkala bir ulusun var olmasıdır
Çanakkalae emperyalizme dik duruşun adıadr.
Çanakkale M .Kemal'in doğuşudur.......Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:18:01

O hiç gitmemiş benden
kopmamış sanki bu tenden

Yıllar nelerimi çalmış


Unuttuğum her şey onda kalmış

Gözlerim bir boşluğa dalmış
Unuttuğum her şey onda kalmış
G,zel dizeler...güzel yorum...Kutlarım dost..saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
12 Mart 2009 Perşembe 11:14:10

Türkü ile şiirle, konuk oldun geceme
Şimdi pişmanlığımı, yerleştirdim heceme
Hasta olan ruhumu yatırdım seraceme
Sevmeseydin arkadaş! diyorum ben kendime.


Gönül dinlese.......
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Sevmeseydin arkadaş !, @KADERR
12.3.2009 11:07:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.824
Şiir Okunma
608.133
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL