Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:34:35
Baktığım her yerdesin sen
Gözlerimde perdesin sen
Soruyorum nerdesin sen
Kaçıversen Kardelenim

Umuduma düşer kuşku
İstemem sarayı köşkü
Şerbet niyetine aşkı
İçiversen Kardelenim
Güzel ve akıcı dizeler...Kutlarım saygılar
Kardelen-5, @zekibekar
25.3.2009 10:32:03
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:32:57
Neden sevilmesin ki*
Anadolu,ana kucağı.......Kutlarım saygılar
Bu vatan..., @DurdxuŞahinx
25.3.2009 10:52:07
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:27:10
Kemanım uykuda,
Sazıma uzanıyor ellerim.
Bir bozlak türküsü gibi,
Yüreğimi yakıyor ezgiler.

Rahat uyuyun rüzgarlar,
Çiselemesin geceme bulutlar.
Ben kırık aynaya bakan gözlerimin hüznüyle,
Uykuya dalayım gecenin karanlıklarında,
Bu gecenin ...

Gecenin adı yok, @bestekar10
25.3.2009 09:04:42
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:25:51
Gönül başka ne isterki...
Gel desem ,gelir misin?
Aydınlık geceler....Kutlarım saygılar dost
Karartma geceleri, @cemil
25.3.2009 09:57:29
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:22:49
Annesini arıyordu kaybolduğu parklarda
Demir parmaklıklar içinde bir garip serçe
YOKSUNluk şarkısı çalıyordu kırkbeşlikte
Anne kokusu yoktu, mahpushanede! ...
Güzel anlatım ,güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Asi bir adam, @Sedat_ERDOGDU
25.3.2009 10:03:36
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:20:18
Sen gideli dostum değişti her şey,
Cüceler dev oldu, yiğitler sindi.
Şaraplar içildi, kanlar ise mey,
Cüceler dev oldu, yiğitler sindi.
==================================

Cüceler dev olmaz,yiğitler sinmez
Pranga vurulur,fikirler durmaz
Gerçe...

Cüce, @ahmetkurt
25.3.2009 10:51:43
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 13:13:37
Sanıyorsa sevdalın
Seviye sevi katmayı
İki yaş arasında
Farkın olmasa tadı olmaz

Tanıyorsa seni
Gidenin ardına düşme
İki düş arasında
Özün olmasa tadı olmaz

Özlü sözler...
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 11:32:14
Hani bu korku benide sardı...Aliağa termik santralı kurulursa şu güzelim Menemen ovası bitecek...
Zaten Gedizi yok ettik....
Duyarlı yüreği kutlarım saygılar
Havalar bozuldu..!, @hanay
24.3.2009 20:51:53
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 11:24:18
GÖNÜL FERMAN DİNLER Mİ?
UMUTLARIN BİTMEMESİ DİLEĞİYLE...KUTLARIM SAYGILAR
Gönül **, @gülüm_se
25.3.2009 03:30:27
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:45:14
Konuşur gece.......
Aydınlığı görene kadar....
Kutlarım saygılar
Kendi kendine, @sahaf
25.3.2009 00:34:22
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:37:26
Çalışan insanlara, çamur atma.
Gelen nimetleri, fırlatıp atma.
Doğru bildiklerinden, sakın sapma.
Bu yolda, iyilik bulursun dostum.

Hakkı yenen insanlara, sevinme.
Fakir yanında, paranla övünme.
Güzelliğine , malına, güvenme.
Bir anda, kıvıl...

Güzelliğine güvenme, @gül peri
16.3.2009 17:57:54
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:35:41
Sağol,içimiz açldı.....
H
Kimi yardan,kimi dertten...birazda mutluluk olsun....
Kutlarım saygılar
Hepsi güzel, @GÜLDESTE
24.3.2009 00:06:57
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:32:22
Sen aynı gün doğup
Ve aynı gün ölmek nedir
Bilir misin arkadaş…
Ama öylesine değil;
Tam manasıyla yaşadın mı bu duyguyu
Bir seher vakti sevdiğinin yüreğinde doğup
Ölesiye mutlu oldun mu..
Ve yine aynı günün, batımında
Umutların bittiği anı ya...

Elveda..., @AsiCicek
23.3.2009 13:27:51
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:30:10
Duyguların onunla ,olmasada yanınıda...
Her nesnede onu anmak.....
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Seni arıyorum, @umut_adam
23.3.2009 01:14:43
ahmet umut
@ahmetumut
25 Mart 2009 Çarşamba 01:25:07
Zerre zerre kullandım sevgini
Sen de her şey gibi bitecek miydin?
Heybene doldurup tüm benliğimi
Bir yabancı gibi gidecek/miydin.


Ayrılık gözüküyor ufukta gibi....
Güzel anlatım kutlarım saygılar
Gidecek/miydin ?, @cinitas
24.3.2009 21:06:34
ahmet umut
@ahmetumut
24 Mart 2009 Salı 20:46:34
Bahar doğanın,aşk bedenin,gönülün uyanışıdır
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Bahar geliyor..., @Canan Onuş
23.3.2009 19:43:27
ahmet umut
@ahmetumut
24 Mart 2009 Salı 20:43:46
Bırakıp gitmek yakışır mıydı sana
Acından kül oldum,ben yana yana
Çok niyaz eyledim ben yaradana
Dinmiyor gözümde yaş benm benim...............Ahmet Umut


Hüzünlü....Katkım olsun dileğiyle...saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
24 Mart 2009 Salı 20:34:16
Sayfa sayfa dosyalar, Almanya’dan geliyor
Adalet denen çarklar, dönmeyecek biliyor
Arsızların yanına, yaptığı kar kalıyor
Hukuku yok sayanı, ipte görmek tek düşüm
__Silinmiyor bulutlar, çalınıyor güneşim

Hepimiz biliyoruz,bildiğimizi biliy...

Çalınıyor güneşim, @onurumsun
23.3.2009 00:09:47
ahmet umut
@ahmetumut
24 Mart 2009 Salı 18:56:55
çıkıp gelsen sokak ardından
hiç ayrılmasan yanı başımdan
seni öpüp koklayıp günü sabahlasam
tam tutacaktım ki ellerinden hayalsin işte


Ne diyem...
Hayelin gerçek ola....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
24 Mart 2009 Salı 18:54:13
Hayalim komik olsa da olsun makbule değer
Hayaller gerçekleşmezse;sevdalar yangına gider
Gerçek sevgiler olmazsa;dünya kıyamete döner
Allah’ıma dua ettim,bu aşkım göstersin hüner!.

Bu dünyada epey çektim;yanan yürek sancısını
Kavuşup da sarayı...

Sevgi seli, @ms-solmaz
24.3.2009 12:53:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.846
Şiir Okunma
608.169
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL