Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 15:51:17
Gülbeyaz nidasının şavkına bürünmüşüm,
Dağdaki karlar ile ruhumu aklıyorum,
Kutbuyla bütünleşip yıldızla görünmüşüm,
Söylenmemmiş sözümü dilimde saklıyorum.

Söylennedik sözün sevgi içerir...
Güzel gönül dizeleri....Kutlarım dost....
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 10:54:38
BAKIYORUZ..DUYUYORUZ...
GÜZEL DUYGULAR...KUTLARIM SAYGILAR
Bakın, @Asker Omur
30.3.2009 21:21:18
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 10:53:10
Ne sevdalar gizliydi şarkıların içinde
Hepsi ateş gibi yüreğime düştüler
Eski ben değilim nerede o günler
Gönlümün baharını bana geri ver

Verir mi bilinmez.....
Bilinenen güzel duygular....kutlarım saygılar
Geri ver, @GÜLDESTE
31.3.2009 00:39:38
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 10:51:37
Uyansa börtü böcek, kelebekler dirilse
Bu yıldızlar üstüme, yorgan olup serilse.
Üşürüm sen olmazsan, bütün işıklar yansa
Azap çeker bu gönül, sensiz nasıl durulur ?

Her karanlık gecenin elbet vardır sabahı
Dert çeken yüreklerin kalmaz kimsede...

Gece düşleri, @RABATLI
31.3.2009 00:22:00
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 10:50:26
Ananın yüreği, derdi biçse de,
Acısı kalacak, zaman geçse de,
Kardelenler küsmüş, solgun; açsa da,
Silinmez gönülden bu günün yadı.
Kutlarım duyarlı yüreği.......Saygılar
Silinmez adın, @KADERR
31.3.2009 00:16:25
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 10:43:23
Allah rahmet eylesin..
...........saygılar
Ağlarım, @Nilüfer Sarp
28.3.2009 20:22:14
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 00:23:24
yakındır
kardeşçe
insanca yaşamanın zaferi


yakındır
doyasıya sevinmek
gülmek
ve
mutlu ölmek

Final harika.....
Kardeşçe ve hür.......Kutlarım....
Yakındır..., @meselci
30.3.2009 16:42:44
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 00:20:39
Azrail’in tırpanını gördüm
Ben titredim evren gibi çıldırmışçasına
Ve ölüm
Ne kadar korkunç
Ne kadar güzel
Anlayamadım
Be hey akılsız nefsim
Tırpanla uğraşma
İmanına sarıl
Ki
Dinsin tüm korkuların
Ölüm korkuç ve güzel.....
Ya olmasaydı....

Nefs’ime, @x adamus
30.3.2009 18:01:30
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 00:06:50
Güzel geçen çocuklukları,kim aramaz ki...
Ya çocukluğunu yaşayamayanlar.......
Kutlarım ....
ahmet umut
@ahmetumut
31 Mart 2009 Salı 00:04:45
Bazen sevgilerde çok gelebilir....
Sevgi,sevilmesini bilene....Kutlarım
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 23:54:00

Ah bir bilsen cektigim izdirabimi
Gelip dindirsen göz yaslarimi
Sevip oksasan saclarimin her telini
Yüregine alsan beni yasak sevdam

Bizde sevgi kutsal,Sevmek haramdır haram...
Bir sevdalara özğürlük verebilsek....Kutlarım saygılar
"yasak sevdam", @hasret
29.3.2009 20:30:58
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 23:51:33
Sevdasız gönül olmaz.....
Sevdalarda hormonlaştı...ne diyeyim...
Güzel gönül dizeler....Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 23:48:47
Tabiat nasıl çağlar
Gözler gibi nasıl ağlar...
Çiçeksiz vadinin ağıdını
Dumanı tüter dağdan sor

Fıtratında saklı esrar
Varoluş merkezisin aslında
Evren senden bir bütün
Ve sen evrende bir parça

Güzel dizeler....
Evrende bir seda gibi.....

Sor, @Şükran AY
30.3.2009 13:54:28
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 23:38:18
Cehennem ateşi azmı geliyor dersin...
Güzel ve anlamlı...Kutlarım saygılar...
Bir kibrit yak, @hüseyin aktaş
30.3.2009 15:57:28
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 20:47:22
Anlamak mı kolay,
Anlatmak mı?

Sevmek mi faziletli,
Sevilmek mi?

Bilmek mi önemli,
Bildiğini öğretmek mi?

Sabır mı zor,
Savaş mı?
Tercihe zorlmaktansa.....
Her ikiside güzei....Kutlarım saygılar
Şairlere..., @ibrhim
30.3.2009 10:14:59
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 20:26:25
Sahraları yol eyledim
Bağ bostanım çöl eyledim
Ruhum sana kul eyledim
Canıma yazık degilmi

Yazık olmasına yazık.....
Gönül dinler mi?.......Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 20:18:27
Şarapsı, yıllanmış üzümden seni
Kıskanırım inan özümden seni
Sakınırım iki gözümden seni
Beklerim sevdiğim, beni unutma
İstesede unutabilir mi?
Tabiki sevda varsa.....Kutlarım saygılar
Beni unutma, @cemil
30.3.2009 12:18:15
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 20:09:34
Ne dyelim....
Yedikçe zamı şükrediyoruz....
Ama bazende doğru tokatı vurabiliyoruz....
Kutlarım saygılar
Ey halkım !, @necva kıyak
30.3.2009 11:05:39
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 19:54:56
Aynı tonda ama bir çırpıda
Bildiği bütün ayetleri okudu
Ölümü birkaç kez andı..
Teslim oldu doğaya
Yüreği ayazda kaldı
Aptest alıp günahlardan arındı...
Sarı saçları asvalta yatık
Uzandı kaldırıma boylu boyunca
Bedeninden ayrıldı bütün ayrık ...

Aşifte, @hanay
30.3.2009 13:37:11
ahmet umut
@ahmetumut
30 Mart 2009 Pazartesi 12:37:55
Halil İbrahim sofrası değilmiş
Yaşadığımız dünya
Parası olan yermiş
Pasta börek,
Parasız olan ise bulamazmış,
Kuru ekmek



'Ekmek yoksa pasta yesinler'..misali
Tok anlar mı acın halinden......
Kutlarım saygılar...
Kurtlar sofrası, @onurumsun
30.3.2009 00:37:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.834
Şiir Okunma
608.143
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL