Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 20:13:50
Bahar yelleriyle, huzur bulunsun,
Kimse üzülmesin, mutlu olunsun,
Ciğerlere temiz hava solunsun,
Yanan yüreklerde, kül bana kalsın.

Hayat tünelinde, yol kolay ola,
Birleşsin gönüller, girsin kol kola,
Sevgi limanında, verilsin mola,
Okyanusl...

ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 20:10:58
Satıldı KİT kalmadı,
Yakam da BİT olmadı,
Derdim şifa bulmadı,
Seneler geldi geçti.

Altı yıl çabuk geçti,
Akı karadan seçti,
Oğuzsoylum kuş uçtu,
Seneler geldi geçti.
Ya sabırla geçti...Bakalım hayrola....Kutlarım saygılar dost
Geldi-geçti, @kocakurtsoylum
19.3.2009 16:34:43
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 17:36:52
Yeter artık
Sessiz gecelerde ağladığım
Adını korkak karanlıklara yazdığım yeter


Şimdi hazır olsun
Yer
Gök
Bütün evren
Seni haykıracağım dünyaya
Seni haykıracağım dağlara

Uyuyan ne varsa
Kim varsa uyansın

İlk Toroslara verdim adını ...

........isyan, @Pervin YETİŞ
19.3.2009 15:08:07
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 17:32:57

Aşk ayırmış iki kaşı,
Ortasında sonu başı,
İçimdeki dağı taşı,
Yıkıp giden seller adsız.

Yâre giden yollar zormuş,
Yaralıyı yarda yormuş,
Nur sandığım közmüş,kormuş,
Arta kalan küller adsız.
Güzel gönül dizeleri...sel olmuş akmış
Kut...

Adsız, @Mustafa Yaralı
19.3.2009 00:04:45
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 17:29:33
Çanakkale bir ulusun var olma adıdır...
Güzel gönül dizelerini ve seni kuyluyorum saygılar dost
Çanakkale geçilmez, @ihsan sivri
18.3.2009 00:22:30
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 11:30:41
Ben daha küçüğüm
Ben daha çocuğum
Bu yüzden beni bana
Ve hayata küstürmeyin.

Evet kalpler kırıp taze beyinleri hayata küstürmeyelim.....o canavar dünyaya hükmediyor....Birlik olmak gerek...Emperyalizmin yiyeceği kan ve candır.
Güzel şiir,güz...

Ağlayan kalpler, @ahıskalı
19.3.2009 10:59:36
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 11:27:05

Neden damar damar çatlamış
Susuz mu kalmış bu toraklar
Sevgiye mi ölüme mi susamış
Niye böyle olmuş insanlar

İyi kötü bir ömür tüketiriz
Belki de bir anlık mutluluğa
Boşuna değil mi emeklerimiz
Oysa yolculuk var kara toprağa
Bili...

Kara toprak, @KNİSK
19.3.2009 08:22:26
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 11:24:09
Hoş geldin bebek....
Adın sevgi ,Barış ne farkeder
Soyadın Vardı olun vardı bebek...
Sevsinler,anan,baban, deden
Okusunlar mutluluğu gözyaşlarına...
Mutlu ol bebek ..mutlu........


Torun derler adına
Doyulur mu tadına
Her düşende yadı...

Can geldi, @Kahraman VARDI
19.3.2009 11:09:41
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:22:16

Birlikte baharı kutlayalım kardeşim ,
Bak ne güzel doğmuş Güneş’im,
Sımsıcak dostça,
Adam gibi , insan gibi...
Yaşadıkça !
Nevruz ile nedir işim ?
Birlikte yaşayalım insan gibi !...
Bak mevsimler değişti,
Mart bile oldu nisan gibi...
Ne ol...

Nevruz..., @ÖZELÇİ
19.3.2009 07:07:10
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:21:05
Bu sevda içimde belki bir ömür sürecek
Deli diye kimbilir arkamdan kimler gülecek

Sen anlayamadın bir gün olsun beni
Ben de sadece DÜŞLERDE SEVDİM SENİ..

Güzel sevgi..güzel dizeler...Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:19:18
Hüzünlü....
Güzel gönül dizeleri...Kutlarım saygılar
Yaşamaz mevsimi gönlüm, @sahaf
19.3.2009 00:06:31
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:14:07
Çanakkalae bir ulusun var olama adıadır...
Kutlarım ..gönlüne sağlık..Saygılar
Çanakkale'm, @arıbeyi
17.3.2009 00:05:15
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:11:53
Ne bakarsın be arsız
Göz mü koydun pınarsız
Bu gönül nasıl çağlar
Sen sevdasız ben yarsız

Herzaman ki gibi
Güzel gönül dizeleri...Kutlarım saygılar dost
Derin yara, @cemil
19.3.2009 10:00:16
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:10:30
Doğayı sen anlatırsın.......
Umarım bu güzellikler resimlerde kalmaz.....
Saygılar
Dereler gördüm, @AYSE 09
19.3.2009 08:15:15
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:03:17
Neden niçin deyip, kafa yor bak sen
Düşünceler kurup, çare sor bak sen
İçinde doğruluk, ağı kur bak sen
…………..Güzel gören güzel düşünür elbet
…………..Hüzün elem ölür, yaşanır cennet

Yaşayabilene ne mutlu....
Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 10:00:23
Alaçam'ı sayenizde tanımış olduk....
Güzel emek...Kutlarım dost...Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 09:57:52
Bu gün ben canandan bir haber aldım
Gönül bağım çöle döndü gel yazmış
Yüreğimle hasret gölüne daldım
Yusuf gibi kuyularda bul yazmış

Bu şiiri yazan şaire selam yaz dermiş...
Güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Gel yazmış, @hoşkelam
19.3.2009 09:43:42
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 09:46:29

Binlerce pusulara düştük vurulduk
Binlerce giyotine gittiler
Binlerce darağaçları kuruldu ip çekildi güpe gündüz
Binlerce düştük özgürlük sevi adına
Ve devam ediyor....
Kutlarım saygılar
Binlerce, @ramazan.efe
19.3.2009 00:06:58
ahmet umut
@ahmetumut
18 Mart 2009 Çarşamba 23:58:07
*****
OZANMERDAN kader sürükler seni
Dumana boğarlar yerden eseni
O nazlı canana, versen buseni
Yanağında açan, güller bırakmaz.
Yüreğine ,gönlüne sağlık...Saygılar
*güller bırakmaz*, @OZANMERDAN
18.3.2009 21:19:05
ahmet umut
@ahmetumut
18 Mart 2009 Çarşamba 23:55:34
Şehitleri anan yüreği kutlar,şehitlere Allahtan rahmaet dilerim...
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.979
Şiir Okunma
608.310
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL