Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 16:53:51
Git üstümden git uçup uçup durma
Zaten acım büyük bir de sen vurma
Karşımda öyle güzel güzel de durma
Artık sana da binmem bil helikopter

Duyarlı yürek.....
Mekanları cennet olsun......Saygılar
Helikopter, @Adnan ŞAHİN
28.3.2009 13:09:50
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 16:52:04
Aşk acısıyla, yanardı sevenler.
Çok duyarlıydı, zarifti istekler.
Heves değildi, gerçek sevgiler.
Nereye gitti, güvenli yürekler.

Sevgiker heves olmadı,ama hep acı verdiler...
Kutlarım güzel dizeler..Saygılar
Aşklar bir yazlık, @gül peri
28.3.2009 13:51:06
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 14:08:47
Gerçek sevdalar da değişti
Güzel ,anlamlı dizeler....Kutlarım saygılar
Gerçek sevdalara ne oldu, @emekli
27.3.2009 00:23:52
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 13:51:47
Sende yokluk, tende birlik dileğim,
Sensiz hayat ölümümdür meleğim,
Sensizlikten çoktan şaştı feleğim,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…

Ümit Zeki sardı ahın gülleri,
Koparmalı tüm pervasız dilleri,
Kapattın da gönlümüze yolları,
Ah ettikçe s...

Vefasız, @ümit zeki soyuduru
26.3.2009 00:05:47
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 13:50:08
Bu akşam yağmur vardı yine
Gönlün sokaklarında...
Bir ben perişan
Bir ben hezeyan
Bir ben can revan

Şemsiyesiz kalakaldım
Hüsran duraklarında...
Güzel dizeler...yağmur gibi...Kutlarım saygılar
Y a ğ m u r, @gülkurusu
28.3.2009 08:24:28
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 13:26:30
Gezelim şehirleri
Görelim nehirleri
"Türkiye’nin Gururu
Alaçam’ın Erleri"

Kutlarım emek araştırma...Saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 13:25:03
Çemkiren insanlar olurmuş huysuz
İnsafa gelmezmiş tasmalı soysuz
Zemheride tozar şu bizim tüysüz
Avare dolaşan kula kızgınım

Bende kızgınım...Hani hiç üretici olamadık...
Kutlarım saygılar
Kula kızgınım, @FEVZİ ÜLKER
28.3.2009 10:12:08
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 13:21:20

Her günü kış olur doğmaz güneşi
Şaşırır yollarda düz giden işi
İnsan kılığında gezen her kişi
Aldanma inan ki değildir gardaş

Bahar bile kıştır Ahmet e sorsan
İhanet hançerin bin kere vursan
Merhamet eyleyip hatırım sorarsan
Bil ki buralar...

Gitmişim gardaş, @hoşkelam
28.3.2009 10:25:01
ahmet umut
@ahmetumut
28 Mart 2009 Cumartesi 10:45:04
18 Mart 1915’te Çanakkale Zaferi’ni,
Dünya iyi tanır Türk’ün neferini,
Şehit olur da hiç bozmaz ezberini,
Vatanım geçit vermez düşmana.
Bu dörtlükler üzerine söz söylemem.....Kutlarım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 21:04:41
Bu vatan ne ihanetler gördü.....
Gelsinler.......Kutlarrım saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 21:01:20
Gül canım,
Gülmek gerek gül canım,
Ağıtla düşme dile,
Gül habire gül canım.

Oğuzsoylu bir canım,
Bana bakıp gül canım,
Beni ağlatma hele,
Gül habire gül canım.
Hep güleleim olmaz mı.....Kutlarım saygılar
Gül canım, @kocakurtsoylum
27.3.2009 18:30:13
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 20:57:15
Türk,Kürt,Azeri ,Laz
Çanakkale asla geçilmez.
Yavru vatanın Bayrağı inmez
Bu memleket hepimizin

Akdeniz’den, Karadeniz’e
Toroslar’dan, Çamlıbel’e
İnönü’den Kerkük, Musul’a
Bu memleket hepimizin.
Evet bu memleket hepimizin.....
Kutlarım s...

Memleketimiz, @Kahraman VARDI
27.3.2009 18:18:43
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 20:56:05
Ömür geldi geçti işte,
Hal kalmadı artık dişte,
Hem hayalde hem de düşte,
Yıkmak kolay kalkmak zordu

Yıkmayalım......
Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Zor, @ahmetkurt
27.3.2009 15:42:52
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 20:53:42
Evet üşüyorum..bir battanite yetiştiremezmiydiniz....
Hani teknolojide çok ileride idik..
Kendi ülkemin dağlarında bana yetişemediniz demez mi?
Kutlarım saygılar dost
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 14:37:45
Nereye kadar.......
Bu teknolojide bu sabır...ya sabır....
Kutlarım saygılar
Sabır taşı, @cemil
27.3.2009 11:11:57
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 14:34:57
Sevgi gülleri soluyor görmüyor kimse bunu
Boşa konuşup durmayın yediniz ömrümüzü
Ülkemi bu hale getirmeğe var’mı sizin hakkınız?
Çok merak ediyorum siz bizi ne sandınız?

Alemin keyfi yerinde....
Ülkeyi sevmek bazen suç olabiliyor......
Sonu h...

Anlatamıyorum, @galatasaray
27.3.2009 11:06:41
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 09:59:02
Yağmur taneleri gibi
Düşüverdin gönlüme
Yeşerdi yeniden
Düşlerim seni sevince ben

Hoş geldin güzelim
Hoş geldin sevdiceğim
Yeniden dünyaya geldim
Seni sevince ben
Gönül şen olunca şiirde neşeli oluyor..
Sevgi dolu...Kutlarım saygılar
Hoş geldin, @AYSE 09
27.3.2009 00:01:27
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 09:35:07
Evet yokluuna alışmak,sevmekten daha zor...
Anlamlı ve güzel dizeler..Kutlarım saygılar
Bitmemiş aşk, @Tülay Aslan
27.3.2009 01:07:02
ahmet umut
@ahmetumut
27 Mart 2009 Cuma 09:33:30
Aydınlatan Güneşim, şimdi erken batarken,
Mevcut boyut değişti, hücrelerde yatarken,
Feyz’dir kalbin gıdası, canıma can katarken,
--------------Silsilesi sebeptir, döner şu son çarkımız,
--------------İtilafı yoktur ki, bitmez bizim şarkımız!
B...

ahmet umut
@ahmetumut
26 Mart 2009 Perşembe 17:27:13
Bir kuru bedenim bir parça toprak
Kalmadı hazandır yeşil bir yaprak
Sevdadır katığım bir yavan ekmek
Zakkumka sulanmış bırak değmezmiş

Dökerim dilimde binlerce ahım
Kalkmıyor aradan hüzn ile vahım
Eridi gönülde fitilim yağım
Savur yele külüm...

Buna değmezmiş, @hoşkelam
25.3.2009 19:29:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.845
Şiir Okunma
608.169
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL