Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
ahmet umut

ahmet umut

@ahmetumut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Kasım 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

ahmet umut
@ahmetumut
21 Mart 2009 Cumartesi 23:34:31

Deli diyorsun bana, söyle sevdiğim niçin?
Kıskacımda usanıp, bezilirsin içimde.
Leyla mecnun kıskanır, böyle sevdiğim için
Bütün aşklara inat, sezilirsin içimde.

=========(*)=========

Her kalem yazmaz seni, benim yazdığım gibi
Hikaye roma...

=(*)= içimde =(*)=, @KADERR
21.3.2009 02:00:56
ahmet umut
@ahmetumut
21 Mart 2009 Cumartesi 11:43:02
Nevruz'un barış,kardeşlik duygularının canlanışı
Dağlarımda barış şarkılarının gökyüzüne ulaşmasına vesile olmasını dilerim...............
El ele ,gönül gönüle ulaşsın şarkılarımız güneşe ve aya...misali...
Duygularını kutluyorum saygılar dost...

Newroz, @hanay
20.3.2009 20:02:47
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 20:12:00

Aşkın mabedinde tapınıp durdu

Yıllarca sevgiye kul oldu gönül

Zulmün halkasını taktı boynuna

Aşk diye batağa saplandı gönül

Zulüm müydü aşka kaptıran gönlü

Kahır ile dolu aşkın her yanı

Zehri aşk diye sunan bu gönlü

Akıl anlama...

Virane gönül, @dağ gülü
20.3.2009 18:31:45
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 18:52:44
Ey insanoğlu ! dinle neyden,
Acılır semaya eller dervişlerden,
Mevlana derki ; ` huzursa yolun sonu,
Sükütün başı bilin ki neyden dir`
Kutluyorum........
Bütün sesler güzeldir
%% ney %%, @baba özlemi
19.3.2009 11:58:33
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 18:51:06
1- Biz, senin için, senin göğsünü açmadık mı?
2- Senden ağır yükünü indirmedik mi?
3- Ki o, senin belini çatırdatmıştı.
4- Senin zikrini (şanını) de senin için yüceltmedik mi?
5- Demek ki zorluğun yanında mutlaka bir kolaylık var.
6- Zorluğun ya...

% inşirah %, @baba özlemi
19.3.2009 23:40:50
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 17:47:07
Buna mutluluk şiiri denir..
Güzel hoş dizeler...Kutlarım saygılarr
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:57:35
Yarınların daha güzel olabileceğini keşke söyleyebilsek...Kutlarım.....
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:52:41
Menevişlenen çarşafa fahişeliğini iliştirip
Dilinde birikmiş küfürleri savurdun
Çığlıkların Güneş’e damlayan ay’dı
Asiydin
Aceleciydin
Büyük acılar içinde,
Büyük sevmeye karar vermiştin
Yüzün
Her dokunuştan sonra farklılaşan bir adaydı

Sen...

Örtülü ağlar...., @hanay
19.3.2009 21:25:58
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:47:01
Sevdana emek ver harcatma boşa
Gerçek sevdiğine git koşa koşa
Sevenler sevine gönülden coşa
Zamanı boş yere harcama gülüm

Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Zamanın kıskacında, @Dosteli_
20.3.2009 07:51:26
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:40:58
Bu hepimizin bayramı.......
Barış,kardeşlik olmalı...Kutluyorum saygılar
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:36:50
Zühre yıldızı gibi gecemde parlıyorsun
Bakışınla eflakı yırtmaya zorluyorsun
Bir tek tatlı sözünle kanımı harlıyorsun
Sen ki varlığıma can katıyorsun kardelen
Kardelen sevgidir...kardelen kışa,ayaza başkaldırıdır...
Kardelen doğanın,gönüll...

Kardelen-2, @zekibekar
20.3.2009 12:00:33
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 12:32:43
şimdi sende sevsene birtanem
aşk nedir nasıldır anlıyor musun?
işte öyle bir sen varki bende
bu yüce duyguyu sende yaşıyor musun??


Güzel sevda....güzel duygular..Kutlarım saygılar
..bendeki sen.., @acemice ben
20.3.2009 10:05:07
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 10:22:41
Sevgi,barış,karseşlikte yarışabilsetdik ,bu günlerimiz daha güzel olurdu..
güzel dilek,güzel istek........
Kutlarım saygılar dost
Sevgide yarış, @ahmetkurt
20.3.2009 10:19:45
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 10:15:40
Kardeşklikten yana sevgi ekelim
Çorak topraklara fidan dikelim
Kırık gönülleri birlikte yapalım
Sende türküleri söyle ozanım.........Ahmet Umut

Güzel dizelerine katkım olsun ...Kutlarım dost
Sevgi yazanım / yazalım, @cemil
20.3.2009 09:41:31
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 09:53:52
Ortalık dandini
Kaybolmuş içinde mertlik
Belli değil
Kimin eli,kimin cebinde
Apaçık oynanmakta
Kaşmerlik.

Sabreyle gönül.......
Böyle giderse kimsede cepte kalmaz.......ya sonra...Kutlarım
Kaşmer, @kutbo
20.3.2009 04:01:32
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 09:50:36
Her geçen gün özlemin,doluyor akın akın
Vucut kimyam değişti,benim halime bakın
Ne olursun güzelim,terk etme beni sakın
Beni güzelliğine,müptela etmeseydin

İçimde farklı huzur,eskisinden sakinim
Evliliğe karar ver,sensin gönül hakimim
Ben sen...

ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 09:48:33
Gün ağarıp gece olunca
Her yanımı sarar kokun
Sen benim günüm
Sen benim gece gözlüm.

Gözlerine bakınca
Kaybolurum karanlığında
İçimi titreten sesin
Yankılanır kulaklarımda

Sen benim solmayan gülüm
Sen benim bitmeyen gecem ve gündüzüm

...

Gece gözlüm, @ahıskalı
20.3.2009 08:18:22
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 09:41:07

Sen geldin ya....
Seninle çarpıyor kalbim
Seninle soluk alıyorum.
Bazen unutuyorum ama...
Kusura bakma!
Birkaç nefes sensiz... kaçıveriyor arada...
Utanıyorum...

Böyle güzel sevgilerin olması güzel..
Güzel sevgi,özlem dizeleri kuttlarım s...

Sen geldin ya..., @gülkurusu
20.3.2009 07:07:07
ahmet umut
@ahmetumut
20 Mart 2009 Cuma 09:38:17
Namert dost yerine mert düşman olsun
Sözü dürüst olan özünden bilsin
Has gönülden sevdam tertemiz kalsın
Uğramasın nazar kalp takviminde

Güzel dizeler..mutluluk uğrasın
Kutlarım saygılar
Kalp takvimi, @Yakuti
20.3.2009 03:58:40
ahmet umut
@ahmetumut
19 Mart 2009 Perşembe 20:16:58
Gördüğüm dimağlar buyruk başına,
İsmimi yazmışlar mezar taşına,
Derya’da gülüyor gözüm yaşına,
Bir nisan sabahı sürülmekteyim.

Eriyen karların seli demişler,
Aklını yitirmiş veli demişler,
Kimisi sevdadan deli demişler,
Hiç içinde bir hiç gö...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
83.978
Şiir Okunma
608.310
Yazı Okunma
3.743
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL