Dertlerim derya oldu, el açtım Allah’ıma Derman sende bilirim, derman ol her ahıma Uyuyup uyandıgım, şükür her sabahıma Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
Adın ilaçtır benim, gönlümün tasasına Muhtaç eyleme nolur, beni bir başkasına Gözüm yoktur kimsenin, tarağına tasına Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
Düşmanım bile olsa, zelil ziyan eyleme Günahlarını affet, utandırma aleme Kimselere kötü söz, yazdırma şu kaleme Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
Düşmanım olmasınlar, dostluk daha yücedir Biri sitem ederse, sanki bana gecedir Hep iyilik istemek, cevapsız bilmecedir Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
Dertlerime dermanı, yalnız senden isterim Kötülerin şerrinden, sen koru beni derim Haramda gözüm olmaz, helal lokmamdan yerim Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
Allah’ım yalvarırım, al beni cennetine Yedikçe şükrederim, verdiğin nimetine Sorgu sual olunmaz, Allah’ım hikmetine Gözü tok gönlü toklar, başıma olurlar taç Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL AÇTIM ALLAHIMA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL AÇTIM ALLAHIMA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekkür ederim şairem evet yöresel yapmıştım haklısınız uyarınıza ayrıca teşekkür ederim Allah’ ım aciz kulun, sadece sana muhtaç. yaptım saygılarım ve sevgilerimle...