Yine sebep uydurup, diyerek "fakat", "ama" Kaçma Allahaşkına; umutları budama! Gemimiz su alırken ses vermezsen nidâma Sanma fırtına diner, bahtımız döner yarın!
Kavl-i karar ederek ahdin üzre kalmazsan Omuz verip davama, benimle bir olmazsan "Korkma! Sönmez..." diyor ya, korkarım, ders almazsan Bayrak gönderden iner; Alsancak söner yarın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA SESLENiYORUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA SESLENiYORUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu koca çınarın yamacında kimler gölgelenmedi ki... Gelen bir balta çıkan bir darbe vursa da çınarın kökleri kalın dalları gür... Kolay kolay yıkamazlar...
Vallahi abi ders çalışmaktan şiir yazamıyorum. Yorum yapabiliyorum ama bir de bana sorun, nasıl yapıyorum... Siz paylaşım yapın... Ben arzuhale cumartesi cevap veririm, Allah tan bir keder olmazsa...
Yarınlarımızı emniyete almak için bugünlerimizi iyi değerlendirmemiz lâzım. Bugün gafletten kendimizi sıyırmazsak, yarınlarımızı yakmış oluruz. Rabbim sonumuzu hayr eyleye. Kaleminiz daim olsun Mecit Bey Kardeşim. Sıhhat, selâmet ve huzur dileklerimle....
ÇOK ÇOK DOĞRU DİZELER AKMIŞ GÖNÜL EVİNİZDEN ÜSTADIM.HER ŞEY ORTADA AYAN BEYAN. O BAKIMDAN BİR ŞEY YAZMAK İSTEMİYORUM VATANA HAİNLİK YAPANLAR ELLERİNE BAŞLARINA KOYSUNLAR DA DERİN DERİN BİR DÜŞÜNSÜNLER DİYECEĞİM SADECE. SELAM VE SAYGILARIMLA...
Helâl size ne demeli bilmem ki Vatan, toprak sevgisi herşeyden ileri muhteşem bir tat var satırlarınızda damağımda kaldı yok mudur hocam tarifi
dilerim muhteşem güzel barış, huzur, mutluluk şiirlerinin yazılacağı 'Şehit' kelimesinin sadece yürekte acı anılar kalacağı günler gelir yavruları için gözlerinden yaşlarını akıtan annelerimizin yüreklerinin inşirâh bulacağı günler gelir dilerim. yine tebrikler üstad
Sayfamizi ziyaret eden dostlarimizin gönüllerinin güzelligi sayfaya olanca muhtesemligiyle aksetmis, yansimis.
Mahcub olmamak mümkün degil.
Gönül, bahara süratle yaklasirken huzur ve mutluluk veren dizelerle sizlerin karsisina cikmak istiyor da, ne yazik ki, Nevruz yaklastikca endise daha da büyüyor.
Mecit kardeşim insanın Milli duygularını okşayan şiirlere imzalar atıyorsunuz. Sizi hep ayakta mı alkışlayacağım??? Evet bu gidişle siz beni daha çoook ayağa kaldırırsınız!Kalkmaktan da gocunmam... Şiirin içeriği hepimizin malumu olan şu soysuzlar(Hoş birtek onlar değil ya!) tarafından inşallah anlaşılır da akan kanımız durur artık.Ama bunların dedeleri de hiç bir tarihte kalleşlikten vaz geçmemişler ki bunlar geçsinler.
Çok harika bir şiir daha elinizden okuma bahtiyarlığı verdiğiniz için Allah u Teala sizden razı olsun. Size daima sağlık versin.
vatan, millet, memleket sevdalısı asil yüreğinizi yürekten kutluyorum...Allah'ımın bu zararlıları hidayete erdirmesi için dua ediyorum. tebrikler ve selamlarımla üstadım.
Bu koca çınarın yamacında kimler gölgelenmedi ki... Gelen bir balta çıkan bir darbe vursa da çınarın kökleri kalın dalları gür... Kolay kolay yıkamazlar...
Günümün şiiri seçtim...
Selam ve saygılarımla,
Allah a emanet olunuz...