Bir vefasız uğrana benim aşkımı sattın Kırdığın gururumu tuttun fırlatıp attın Umursamayıp birde gözünü yumdun yattın Hesabı yanlış yaptın intikâm soğuk aştır Bu söylemlerim sana kaya kadar sert taştır
Coşkundur yağıpta birleşerek akan sel Yüksekleri kavurur ara sıra esen yel Siyah kalmaz başında büyüttüğün hiç bir tel Hesabı yanlış yaptın intikâm soğuk aştır Bu söylemlerim sana kaya kadar sert taştır
Durmaz içimde şeytan der çak bakalım beşlik Sana çok yakışacak sokaklarımda keşlik Niyeti kötü bozdum, kimse edemez eşlik Hesabı yanlış yaptın intikâm soğuk aştır Bu söylemlerim sana kaya kadar sert taştır
Yapacağım küçücük bir oyunum kaldı tek Yerinde olmayı da kimse istemezdi pek Yoktur yazdıklarıma yapacağım son bir ek Hesabı yanlış yaptın intikâm soğuk aştır Bu söylemlerim sana kaya kadar sert taştır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İntikâm soğuk aştır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İntikâm soğuk aştır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine çok anlamlı ve güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladım sayenizde.Çok beğenerek gözlerim dolaştı mısralarınızda.Yüreğinize,duygularınıza emeğinize sağlık.Saygılarımı sunuyorum.
sevda üzerine yazılmış sitem dolu serzenişler... hatta tam yerine yerleşmiş anahtar taşıydı sanki... hece de çok iyisiniz...aramıza hoş gelmişsiniz. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
şair duygularını şiire güzel yansıtmış. terkedilen bir sevgiliden vefasız birine sert sözlerle sesleniş. anlamlı, akıcı yazımı güzel bir eser tebrik ederim
Yazar şöyle tahayyül eder şiir ve romanı.. Umutların tükenip bittiği anda şiirler tek sığınağımız,kalem ise tek dert ortağı,sırdaşımız olur der. Bembeyaz kâğıda sitem dolu yüreğinden sızan imgeleri, kifâyetsiz kelimeleri sıralar. Sanki muhatabı karşısında imiş gibi içinde ki olan tüm diyemediklerini,hatta demeye cesaret bile edemediklerini başlar böyle mısralara dökmeye ... Lâkin bazı istisnalar ne yazık ki bizlerin hem morelini bozuyor,hemede sukutu hayale uğratıyor. Şair ruhunu ve şiir becerisiyle duygularını olduğu gibi böylece,mısra ve satırlara yansıtıyor işte.. Oysa yüreğimizdeki yangınlar öyle büyüktür ki,alev alıp yanmasa dahi içten içe eritir insanı. İşte bu yüzden bende yazmayı seviyorum sizin gibi değerli dost. Yürekten tebrik ediyor,çalışmalarınızın devamını diliyorum..