Ağlama, son filmi izlerken ağlamıştık yeterince Aynı karede dört çizgi gibiyken Ayrılığın ilk harfinden düştük aralığa Ancak kimliğimizi böyle bulacağımızı sandık Ardı sıra resim kâğıtlarına çizdik siluetimizi Ağzı ve gözü olmayan bir sürü nesneyi takip ettik birlikte Anlamsızdı biliyorum Anlamsızdı, saç rengimi değişme isteğim.
Bu son şarkıyı dinlerken de ağlamıştık Burcu olmayan bir sürü sembol gibiyken Birleşik yazılan cümlelerden düştük ekime Böyle tarzımızı bulacağımızı sandık Burnu havada şiirlerin satır aralarına çizdik arzularımızı Boyu-posu olmayan bir sürü ünlem ve virgülü takip ettik birlikte Bilmek yetmedi anlamsızlığı Başı-sonu belliydi alın çizgilerimizin.
Canımız yandı hayat kargaşasında Cüssesi olmayan çocuk gibiyken Cımbızla çekilen sözlerden düştük kasıma Coşkulu ağlarsak anlarlar sandık Canlı canlı gömdük toprağa gözyaşlarımızı Cürmü olmayan bir sürü yağmur serpti, paramparça etti toprağın da tenini Caymak yetmedi bizden Can çıkarken bedenden, nefes almak anlamsızdı.
Çok acı’dı(k) son kitabı okurken, ağlamıştık Çivisi olmayan duvar panosu iken Çerçevesiz resimlerden düştük ocağa Çeki-düzen verirsek toparlanırız sandık Çürüyen yapraklara bastık yürürken Çoğu-azı olmayan bir sürü ayak izini takip ettik birlikte Çevirmeler yetmedi gittiğimiz yoldan bizi Çünkü ’dur!’ demek anlamsızdı Çünkü solumuzda atana ’dur!’ demek zaten ölümdü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmek yetmedi 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmek yetmedi 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sus ağlama demesi öyle kolay ki Gecenin bir yarısında öyle giriyorsun ki aklıma Buz kesiyor her yanım.. Senolda haydi gelde ağlama Dayanmaz bu yüreğim Bir daha ki vedaya İşte bu yüzden yarim Tövbe ettim sevdaya
Yüreğinizden Şiir,,Elinizden Kalem,,Dilinizden Sevda sözcükleri hiç eksik olmasın değerli dost kalem. Yürekten alkışlıyorum sizi..Akıcı şiirlerinizle gönüllerimizi mest ediyorsunuz daima.. Dileklerinizin gerçekleşmesi temennisi ile sağlık esenlikler diliyorum..
yazımı ustalık isteyen farklı bir şiir. yaşanmış acı dolu anların, tükenen umutların, aşkın çilesinin sunulduğu duygu yüklü bir eser. anlatımı düzgün, duru ve etkileyici kaleminiz daim olsun