(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Hoşgörü Lütfen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Hoşgörü Lütfen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir fitne içten yayılır onlar senelerce içimizde hurafelerle dini zayıflattılar türlü şüpheler sokarak yüreklere dost harika bir vurgu bravo kutlar sevgiler sunarım...
Büyük kaleler sadece içeriden yıkılır... Vatanı, Dini, ve Kültürü yıkmak için içimize sızanlar;
-Vatanı yıkmak için en büyük vatansever!.. -Din bağını koparmak için Din alimi!.. -Kültürü yok etmek için Allame! olarak ortaya çıktılar ve sonuç ortada.
.-Vatan, artık en az % 50'nin umurunda bile değil. .-Din adına, her şey bir yana "babanın kızına şehvet duymasının haram olmayacağı" (ve diğerleri) fetvalarıyla istisna dinimizi nereye götürmek istedikleri de ortada. .-Kendi bozuk düşüncelerini, tarihi kültür diye dayatmalarıyla da içeriden yıkma gayretinin aleni örnekleri sergileniyor.
Maalesef Yüce Dinimize zarar veriyorlar. Bütün üzüntümüz bu. Bunu dile getirmeye çalışıyoruz.
8 Yaşındaki öğrencisine tacizde bulunan (kız erkek farketmiyor) sapıklar var din adamı kisvesi altında. FBİ Türkiyeyi uyarıyor. Şu adresten sürekli çocuk pornosu indiriliyor diye. Yakalanıyor. İlahiyat Fakültesinde doçent yada prof.tu.
Senin de dediğin gibi "babanın kızına şehvet duymasının haram olmayacağı" tövbe tövbe şuna bak, şu sapıklığa bak. Ben Anadolu Müslümanlığını savunuyorum. Bizim yani Türk Milletinin yaşadığı Müslümanlık yani.
Biz bunları dile getirince de din düşmanı diyorlar. Elhamdülilllah biz de Müslümanız.
Muhterem Suat abim. Öncelikle, böyle muhteşem bir bakış açısıyla yazmış olduğunuz ve bizimle paylaştığınız bu eşsiz eserinizden dolayı teşekür ediyorum. Müsadenizle Haddim ve hukukum olmayarak, sizin gibi bir usta kalem ve ilim erbabı bir büyüğümün eserine kendimce bir yorumda yapmak istiyorum.
BİRAZ HOŞGÖRÜ LÜTFEN
Kimisi cübbeli, elinde tespih,
Afgan Diyarından geldi sanırsın.
Yanlışlığa sebep olmazmış teşbih,
Allame-i cihan oldu sanırsın.
Ne kadar doğru bir tesbit. Malesef bazı kulaktan duyma "müslümanlar" bir hırka bir sarık ve birde takonya taktımı ayağına, zannedersiniz ki! İslam alemine Şeyhülİslam olmuş, ondan sonrada başlıyor kendince fetva vermeye ve ahkam kesmeye.
Peygamber (SA) giyimi tarif etmemiş,
Bir örnek giysiyi koyup gitmemiş,
İnsana, hayvana kin de gütmemiş,
İnsanlığı dostu bildi sanırsın.
Yine muhteşem bir tespit daha, evet, peyğamber efendimiz müslümanlar şu şekilde giyecek diye bir hadis nakletdiğini şahsen okumadım duymadım, varsa bile böyle bir sahih hadis olup olmadığına dikkat etmek lazım.
İnsanları hakir görmek reva mı,
Gelenek, görenek hepsi hava mı,
Bu mu izlenen yol, bu da dava mı,
Dostu düşmanını böldü sanırsın.
Müslüman Türk milletinin hayat felsefesi "Yaradılanı severiz Yaratan'dan ötürü"diyen Yunus'umuzun hayat felsefesiyle aynıdır. Bundan dolayı Türk milleti, bir insanı kimliğinden dolayı hor ve hakir görmemisi gerekir.
İnsan yükseldikçe olgun olmalı,
İlimle irfanla dolgun olmalı,
Kusuru görmede solgun olmalı,
Bazısı nefretle doldu sanırsın.
Normalde İnsan, beşer sınıfından insan sınıfına yani kemale erdikçe, daha olğun ve hoş görüşlü olması gerekir. Hata ve kusurları değil, güzellikleri iyilikleri öne çıkarması gerekir. Lakin bazı insanlar nefsiemmarenin kulu olmuş, sadece giyim ve kuşamla müslüman ve insan olunacağını zannediyor.kendisi gibi İslama bakmayanları hemen elindeki yafta ile yaftalamaya çalışıyor.
IŞİD nedir, Müslümanlık bu mudur,
Her gün terör, bunca akan su mudur,
Hoş görü dininin bu sonu mudur,
İslam barbarlara kaldı sanırsın.
Barış ve hoş görü dini İslamı ne hale getirmeye çalışıyorlar. İşid denilen bu örğütün arkasında Yahudiler başta olmak üzere tüm hıristiyan dünyası var. İşid bahanesiyle Türk ve islam dünyasını tamamen istila etme planları var.işid bu planın bir parçasıdır.tüm dünyaya işte islam budur mesajı verebilmek ve dolayısıyla tüm İslam dünyasını esaret altına alabilmek. Malesef %80 bu proje şuan gerçekleşmiş durumda.
İnsan bu dünyaya bir kez geliyor,
Alçakta yüksekte yerin alıyor,
Bir karınca bile haddin biliyor,
Şimdi tüm insanlık öldü sanırsın…
Evet. Malesef insanlık şuan ölmüş durumda Suat abim. Dolayısıyla Türk ve islam aleminin kanayan ve her geçen gün biraz daha kötüye giden, bu derdini ön plana çıkartarak, bizi kendi gerçeğimizle yüz yüze getirdiğiniz için sizi kutluyor tepriklerimi sunuyorum. ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN.
Sayğılarımla.
Derebey tarafından 1/23/2016 2:37:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Derebey tarafından 1/23/2016 10:44:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir yerde değil çok yanlışınız var bir kere o kıyafetler sünnettir efendim araştırıp yazmayı deneseydiniz keşke ya da yansız bir yerden ikincisi nefretle dolu olanı değil sevgi ile dolu olanı örnek gösterin İslamın nefretle işi yok sevgi dinidir öylesine bir hoca falan hoca filan hoca ne olduğu bizi ilgilendirmez gitsin evinde köpük partisi yapsın sanaNE. Ya da kin kussun etrafa sanaNe. Yol göstericimiz de var anahtarda burada. İşidi hangi akla hizmet İslama mal ediyorsunuz kadın satanlar ne zaman islamcı oldu ben şimdi şurada müslamanım yazıyım ardında saçma hareketler yapıyım siz de aaa bakın işte müslüman böyle mi diyeceksiniz lütfen efendim kıyafete takılacak kadar düşüncesiz olmayın yoksa ben giydiğiniz elbisenin rengine kadar karışırım. Son dizeye de eyvallah der giderim.
Kapasitenin yaşta olduğunu düşünüyorsanız yazık babamdan da büyüksünüz amacım saygısızlık değil adım gibi biriyim ben oğlunuza vermişsiniz bende öyleyim işte ama İslama yapılan hiç bir hatsizliğe dayanamam yaşı 100 olsa bile efendim eleştiri her şiirin hakkıdır terörist edebiyatı yapanlar bile var kimse bir şey diyor mu hayır hatta dinliyorlar çünkü edebiyat böyle bir şey beni kovmak ayıp olmuyor mu siz kapınıza gelen misafirlere böyle mi yapıyorsunuz ? İslamı yanlış aksedenlere karşıyım diyorsunuz onları eleştir diyorsunuz sizin onların ağzındakileri yazdığınız şeyler için sizi eleştirdim. İşide Müslüman her sakallıya işid cübbe takana yobaz derseniz batılının yoluna ışık tutarsınız! Çapımın genişliği inanın ki sizi içine alır akılın yaşta değil başta olduğunu çok iyi biliyorum. Türkan saylan örneğini verecem sonlandırırken hayatı boyunca nefretle yaşadı İslama sonuç ? sizin bakış açınıza benzer bir açıydı şimdi sevenleri bale yaparak anıyor sanırım onu. Müslümanlar ya dilleri varmıyor duaya. Sünnet bilmeyen insanlarla çap yarıştıracak kadar basit değilim. Atatürk bir numaralı sağcı Turancı Milliyetçi hatta ve hatta Türkçüdür ama bütün ülke solcu der anlam veremem ya bu ülke gerçekten öyle kimseye anlam veremem. Hürmetim yaşınızaydı efendim. İsmimi başka bir kardeşimde,abim de yahut görmekten de mutluluk duydum.
Bak adın oğlumun adıymış. Biz Müslüman değilmiyiz sanıyorsun. Ben 55 yaşındayım, neyin ne olduğunu da çok iyi biliyorum. O dediklerin değil mi İslamı insanlara yanlış aksettiren. Batılı İslamı onlar gibi alglıyor. Bu İslama haksızlık değil mi? Sen git onları eleştir. Benim sayfama gelip ahkam kesme. Senin çapına büyük gelir. Hadi güle güle.
Sevgili Suat Kardesim. Günün şiiri seçtim. Son dönemi yani 2000 ve sonrasını o kadar güzel ozetlemissin ki muhteşem olmuş. Seni kutluyor, sevgi ve selamlarımı yolluyorum.