Korkak değilim, lâkin, korkarım O dem BU dem Îman kordan bir ateş, avuç içinde îman... Sıyrılmış suretinden, çıldırmış Benî Âdem Fırtına hayli şedît, görünmez olmuş liman.
Yıllardır "dâvam" deyip, umudumu belerken Tam da makus talihim yorulmuş, sendelerken "Tan yeri ağarmakta, şafak sökecek" derken Kapkara perde çekti güneşime asuman.
Hep dışarda sanırdım; Ermeni, Yunan falan Bağrımdan çıktı heyhât, en tehlikeli yılan Bebek katillerinden insan olur mu ulan! Dostum sandığım kalleş; kardeşkardeşe düşman.
Melanet pazarında müşteri bulunca kin Muhabbet tarlasında bu yıl da yandı ekin Bayrağımın gölgesi, bir tek orası tekin Nasıl durayım sakin; bu kez tuzak pek yaman.
Helâk için sebepken, bilerek, biri bile Cürmü kişiye pâye, günahlar sürü ile İnsan acâip olmuş, değişmiş türü bile Mesâi fâsılasız, mel’un vermiyor aman.
Hükmeden hakim darda, arsızlık mûkim arda Mü’minim diyen müflis, münkir hesapta kârda! Çağımın müslümanı karar kılmış inkârda Kur’an âlimden bîzâr, buğzediyor an-be-an.
Merhamet sâde sözde, zâlim gözde, muteber Beklediğim muştudan ne bir iz var, ne haber Şerefsiz namussuza, alçak soysuza rehber Zifiri öyle kesif, öyle yoğun ki duman.
İblis avanesiyle yapsa dahi yığınak Kalp gözü açık kula meçhul değil sığınak Değil mi ki bu âlem üç gecelik bir konak Vazifemiz tevekkül ve Bir olana güman...
Mecit AKTÜRK 14.01.2016 Berlin
DOST KALEMDEN iNCiLER;
Manzarayı tasvire yetişmiyor lügatim İz’ân ile idrake yetmez yine takatim İhaneti kabule cevaz vermez hilkatim Hainin itlafına yazılsın tezden ferman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANZARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANZARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah!...........Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!..Bir zamanlar davul zurnayla açılımları karşılayınca vereceği meyveleri hesaba katmamıştık...Şimdi o meyveleri acı acı yedirtiyorlar geğirenlerin sesine kulak asmadan...Şiir muhteşem ama durumlar da muhteşem olsa....Saygıyla.
Üzülmeyin Emine hanim kardesim, herkes tiynetinin geregini yapar. Biz iyiniyetle birlik dostluk, baris kazansin istedik, yine ayni minval üzere gayret göstermek zorundayiz.
insanliktan nasipsiz niyeti bozuk vatan hainlerine de bu gayretlerimizi bosa cikarmak yakisir.
Ameller niyete göredir.
Neticede Allah(c.c.)'in dedigi olur!
Bugün yine kirilan fidanlarimizin acisiyla daglansa da icimiz, bu VATAN ve BAYRAK bedel ödemeyi gerektirdikce, hazir olmayi da dinimizin geregi ve seref biliriz.
şiir hoca olmuş sarığını takmış hutbe okuyor adeta
evet kıyamet nasıl gelecek ki bir büyüğüm mehdi hz. rini işaret etmişti allahualem yakındır diye lakin biz elimize düşmeden böyle şeylere takılacak değiliz evelallah
o denli anlatıyor ki şiiriniz insan kapılıyor adeta hakk. kakkımızda hayırlısını versin ne diyelim başka selametle dostum muhteşemdi yine