o içimdeyken yağmurlar daha şiddetli yağar rüzgar ise daha sert gülümserdi gözlerime beni bir yerlerde yok eden bir şeyler vardı çok düşünüp uzaklarda kurduğum bir çare ellerimde yoğunlaşan tek nedendi belkide kalmak ise uzaktan bir adaydı, lugatım dı yaşadığım şehir kayıp, ziyaretinden yoksun ve acıyla zimmetlenen sessiz saatlerim yorgunluğun daha fazla yorulduğu bir gün geçkin yıllar ve ellerinde hükümlüsü mevsimin son hali kışıyla dertleşen bir sonbahar yazıyla sitemleşen ilkbaharlar açıp açmamakla tereddütlü papatyalar içimde beni sürükleyen bir şeyler var yollara çağıran sesleri duyuyorum etkili yağıyor kar bir adaletsizlik, yargısız infazlar sayamadığım dertlerim var sığmıyor göğsüme..
çok şey değişti senden sonra eskiler yıkıldı yeniler dikildi her gün koca dünya çökse Yarab! ... neye yarar.. mümkün mü sence, iflas eder mi bu aşk yokluğunda yok olsa da bu dünya içimde bir evren inşa ettim sana ölecek gibiydim soğuktan hadi gel de kalbimde soluklan..
sen içimde bir yerde gülümserken baktığım her yerde ben ağlarken hasretin gözlerime usulca dokunurken hayat sırtıma ince ince yoğrulurken beni sürükleyen bir şeyler var uykusuzluğa çağrılıyorum gece yokluğunla kavrulurken sensizliği yudumluyorum bir rüya, bir düş, her an’ı boş ver de hadi gel de bir ay baksın gözlerime..
tek seferde içecektim belkide her şeyi bir yudumda unutacaktım belki bir gecede uyutacaktım hayallerimi belki hiç yarın olmayacaktı benim için belki sensizce terk edecektim bu şehri içimde tırmalayan bir şeyler var işte yeni yeni topraklar açılıyor kalbime..
ağrıyan başım var yokluğunla bin dert günahım çoksa vursunlar beni zincirlere bir hatam olduysa eğer sizindir ellerim hadi vur kelepçeyi ince bileklerime sevdalı yoksa bugün, bil ki davalı var beni içimden terk etme, gel de infaz et hadi gel de bırak artık bu son kurşunu göğsüme..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göğsüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göğsüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönlüme hüzün yağdı dizelerin arasında
tebrikler değerli kalem yüreğine sağlık