(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Daha Ne Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Daha Ne Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir paylaşım sitesine yeni farketmiş biri olarak , ifadesini kast edebilen insan bulma ihtimalimi , bu kadar geçiktirdiğim için hayıflandım vallahi kendime :) alkış..
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
hepsini çok iyi biliyorum...İhsan ağabey Yakup Duranın yanında, Hasan ağabeye çok uğrardık topal hasan diyerek o da bize yakındı...biz sümer eczanesine bitişik dükkandık...Hakka yürüyenlerine baş sağlığı diliyorum...hayatta olanlara sağlık, sıhhat ve mutluluk dileklerimi iletiyorum...selam ve sevgiler...
Öncelikle hayırlısı olsun, yine de bu kalem hikaye yazmaktan vazgeçmemeliı diyor içimde bir ses. Ben eskilerden manifaturacı Akseki'li İhsan Acar'ın torunu,aktar Abdullah ,Hasan Özyiğit'lerin yeğeniyim. Selamlar
öncelikle teşekkür ederim...bir kaç okurumdan daha böyle istek aldım lakin epeydir hikaye yazmıyorum...bir deneme romanı yazdım, basıma hazır lakin bastırmadım...özür dilerim ama, uzun çarşıda; Akkaş/lar, SeYfi Göncü, Aksekili/ler, Ahmet Uzun, Yakup Duran gibi şu anda hatırlayamadığım bir kaç tane daha manifaturacı vardı...sahi siz kimlerdendiniz? selamlar.
Çok teşekkür ederim,beni yüreklendiriyorsunuz .Ben asıl Ereğli hikayelerinin devamını bekliyorum,Memduh'un Ereğli belgesellerine ne güzel arkadaşlık ederler diye geliyor aklıma acizane.Hele içinde uzun çarşının geçtiği hikayede kendimi dedemin manifaturacı dükkanında hissettim.Yüreğiniz dert görmesin.Saygımla