(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tekleme bir daha şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tekleme bir daha şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyğu yüklün yureğine dert görmesin kalemin daim olsun deyerlı hocam Yürek sein hiç susmasın Yürekten kütlar saygilar selamlar yoluyorum diyar gurbtten
Üstad; kaleminizin güzel çalışmasına şahidiz... Rabbim güzel kalbinizide uzun ve bereketli çalıştırsın İnşaALLAH.. Selam ve dua ile saygılarz efendim..
Sayın .birisi. öncelikle epey süre geçmiş ama gene de eusulen geçmiş olsun diyeyim. Şiir olarak konuyu yansıtmanız da hoş olmuş. İnsanın kendi kalbiyle söyleşmesi ve uyarması! Hııı ! Bi daha sakın yapma! Der gibi. Güzel şiirdi tebrik eder saygılar sunarım.
Gerçek yaşamdan bir kesit değildir umarım!!! Hani şakaya hiç gelmez. Geçmiş olsun mu demeliyiz ya da Allah korusun mu? Bilemedim. Buruk bir acı verse de, şiirdi ve akıcıydı efendim. Takdirlerimle!
Aman ha sakın teklemesin ... Hani okurken arada bir tekledi mi ki bu kadar zamandır görünmüyor diye de düşünmedim değil... Yazan hisseden yüreğinize bin bereket.