Eser yüzüme gün gün rüzgarın nefesinde, Gittiğin günden beri bu mehtaplı geceler, Kirpiklerim kavuşmaz,sessizliğin sesinde, Bana şafağın körü, bu mehtaplı geceler.
Kahır yüklü bir bulut, fırtınalar koparır, Islak kalır düşlerim, hayalini çağırır, Yorgun gözyaşlarımı birer birer doğurur. Damlatır iri iri, bu mehtaplı geceler.
Her bir saat başında umudumu devirip, Nefesimi ruhumdan çekip alıp çevirip, Burkulan yüreğimi kor alevle kavurup, Yakıyor diri diri, bu mehtaplı geceler.
Yoğun sisler düşürür sana çıkan yollara, Kaçamak bakışımı, rehin verir dillere, Birisi’yle bir olup, boyun büken güllere, Ağustos’ ta zemheri bu mehtaplı geceler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mehtaplı geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mehtaplı geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yürek sesinizin mısralarda yankılanarak ortaya okunası güzel bir eser çıkmış yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Merhaba değerli dost şiir her zaman i tat ve deminde, zarafetin de , hoş ve güzeldi Biz de okuduk yürekten, yalansız ve riyasız Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal ve de sağlıcakla kal
Yoğun sisler düşürür sana çıkan yollara, Kaçamak bakışımı, rehin verir dillere, Birisi’yle bir olup, boyun büken güllere, Ağustos’ ta zemheri bu mehtaplı geceler.
Hem uyaklar hem de manası çok güzel olmuş. Yürekten tebrikler efendim