(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnanır mısın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnanır mısın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle bu derin duygularla örülü şiirinizi bizlerle paylaştığınız için size en içten teşekkürlerimi sunarım. Her bir dizesi, sevdanın ve hasretin en saf ve samimi duygularını yansıtıyor. Şiirinizin her kelimesi, insanın iç dünyasında yankı buluyor ve okuyanı duygusal bir yolculuğa çıkarıyor.
"İnanır mısın" şiirinizdeki yoğun duygular, sevdanın yakıcılığını, içtenliğini ve hayranlığını muhteşem bir şekilde tasvir ediyor. İlk dizede, gözlerin çakmak çakmak içimi yakar derken, sevgilinin bakışlarının nasıl bir etki yarattığını adeta hissettiriyorsunuz. Herkes güldür güldür akarken, sevdiğinizin suyunda kuruyan bir benlik tasviri, şiirinizdeki duygu derinliğini pekiştiriyor.
Kaşların dört telli kemana benzer ve Kirpiğin ok olmuş, altılı mavzer gibi imgeler, sevgilinin güzelliğini ve etkileyiciliğini çarpıcı bir şekilde betimliyor. Yüzün her bakışa bir şekil çizer derken, sevgilinizin her bakışının farklı bir anlam taşıdığını ve sizin için ne kadar önemli olduğunu vurguluyorsunuz.
Kızıl saçın kat kat, yellerde saklı ve İpek perçemlerin ele yasaklı dizeleri, sevdiğinizin güzelliğini ve ulaşılmazlığını anlatırken, aynı zamanda ona duyduğunuz büyük hayranlığı ifade ediyor. Kaybettiğiniz aklı arama çabanız, aşkın insanı nasıl delice bir arayışa sürüklediğini gözler önüne seriyor.
Melul melul bakar isem yüzüne ve Yürek merasında, gönül sazına vuruyorum desem dizeleri, sevgilinin yanındaki huzur arayışınızı ve ona duyduğunuz derin bağlılığı yansıtıyor. Her akşam her sabah, sevdiğinizin ayak bastığı yerlere yürüme arzunuz ise, aşkın vazgeçilmezliğini ve sürekli bir yakınlık isteğini dile getiriyor.
Şiiriniz, aşkın her bir aşamasını, heyecanını, hüznünü ve derinliğini ustaca anlatıyor. Kaleminizin gücü, duygularınızın yoğunluğu ile birleşince, okuyucunun kalbine dokunan eşsiz bir eser ortaya çıkmış.
Sizin yoruma verdiğiniz emek, inanın benim şiire verdiğim emekten neredeyse daha fazla. Bu güzel yorum ve irdeleme için çok teşekkür ederim. Saygılarımla.