Duydum da inanmadın adamın yaptığını, Ateş atıp güneşi kızdırırmış bu Osman. Yorgun düşen Kameri günbe gün kaptığını Gizli gizli cebinde gezdirirmiş bu Osman.
Bülbüle dil olurmuş, ezgili sözleriyle Her hazzı tamam eyler, fırdöndü gözleriyle, Esermiş deli deli dandini kozlarıyla, Hayalleri düşleri azdırırmış bu Osman.
Aşka kavruk ruhuyla oynatırmış bedeni, Kırmızı bir sükutla kurgularmış nedeni, Diplerden çıkartırmış döndürürmüş gideni, Kemeri bel altına büzdürürmüş bu Osman.
Kurşun kadar yakarmış, sokarmış akla acı, Gökten mehtap indirip, sürdürürmüş ilacı, Kayyum olur tenlere, bulup yerlerde tacı, Omuza baş koydurup bozdururmuş bu Osman.
Lafı dilden muzdarip, esnettikçe esnetir, Sonu malum menzile, tutup atar kaynatır. Anlattıkça Birisi göbeğini oynatır, Peş peşine alayı dizdirirmiş bu Osman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Osman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Osman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
sevgi ve iözlem vardı,
Hakikat vardı,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım,
ders vericiydi, akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla