Diyarbakır’ ın Sur ilçesinde, terör örgütü mensuplarının yerleştirdiği bombanın patlaması sonucunda şehit olan Sivas’ lı Kenan ARDIÇ’ ın şahadetine.....
Durdurmam damarımda bayrak boyalı kanı, Nafile uğraşmayın, böldürmem ki vatanı, Bilmez mi Çanakkale, bu toprakta yatanı, Unutturup hainler hayal kurdu kuracak.
Yerinde duramayan, bordo bereli yeldim Bir kalleş hainin pususuna denk geldim, Vurulurken göğsümden, öyle kabaran seldim, Hepsi küçük bir bomba, beni yardı yaracak.
Yaralandım Allah’ ım. Bu millete dirlik ver. Bu karanlığı kapatıp gerçeği gözlere ser. Yurdumu dileyeni, kovalım birer birer. Soğuyan bedenimi, ölüm sardı saracak.
Al rengini görüp de, seni daim sayanlar, Tükenmeyen nefesi, alıp verip yayanlar, Uğruna can vereni, görüp korkup cayanlar, Yurduma gizli gizli, gelip girdi girecek.
Ya hidayet ver Rabbim, ya ölüme yazsınlar, Ölürsem bayrağımı mezarımda çözsünler, Toprağımın üstünde, dualarla gezsinler, Ecdadımın yanına ruhum erdi erecek.
Rahmet saldı Birisi, bana bir vatan boyu. Arş-ı âlâdan gördüm, bana yapılan toyu, Üzülmesin can oğlum, o artık şehit soyu. Kahramanlık hikayem, ona vardı varacak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehidimin Dilinden. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehidimin Dilinden. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yerinde duramayan, bordo bereli yeldim Bir kalleş hainin pususuna denk geldim, Vurulurken göğsümden, öyle kabaran seldim, Hepsi küçük bir bomba, beni yardı yaracak. ****************tebrikler değerli üstadım.................
Yaralandım Allah’ ım. Bu millete dirlik ver. Bu karanlığı kapatıp gerçeği gözlere ser. Yurdumu dileyeni, kovalım birer birer. Soğuyan bedenimi, ölüm sardı saracak..........// Bu duygu yüklü,güzel siir,bir gurbetci olarak Vatan askiyla yanip kavrulan yüregimin sesine ses verdi,duygusuyla icimde firtinalar yaratti..Benimde duygularima tercuman olan bu degerli siiri ve Degerli Sair Zekeriya Bey Kardesimi yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..
çok güzeldi beğenerek okudum yüreğinize sağlık efendim kutlarım saygılar ve iyi günler diliyorum tüm şiir seven yüreklere sayfanız kucak dolusu sevgimi bırakıyorum
çok güzeldi beğenerek okudum yüreğinize sağlık efendim kutlarım saygılar ve iyi günler diliyorum tüm şiir seven yüreklere sayfanız kucak dolusu sevgimi bırakıyorum
derin bir derya gibi akmış bitimsiz hüzünler şehidimiz için Allah gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun dost bu duyarlı yüreği kutlar sevgiler sunarım...
Allah bu Millete akıl fikir versin Söyleyecek söz bulamıyorum Ha islamın ilk yıllarında kerbala'da yaşanana göz yuman zihniyet Ha bu gün Türki'ye'de önce şehirlere teröristlerin yerleşmesine göz yumup, sonra da terörle mücadele ediyorum diyen zihniyet....Ve bunu görmeyen % 50'ye varan halk Kutlarım dost Ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Oncelikle böyle duyarlı olupta bukadar şaheser bir şiir yureginizden kopup bizlere okuma şerefi verdiğiniz için yürekten çok tsk ederim yürekten kutluyorum emeğinize yureginize kaleminize saglik değerli dost kıymetli arkadaşım sayın Zekeriya bey tüm şehitlerimizin mekanlari cennet olsun ailelerine de sabırlar ihsan eylesin saygilarimla selam dua ile kalin