Gün günü kovalarken veballer artıyordu Dönüşü yok diyordu iblisin çocukları Perşembe gün rüyamda terazi tartıyordu Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Yaptığım günahlardan pişman olup inledim Nefsin sesini değil kalp sesimi dinledim Harama giden yolu imanımla önledim Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Haramı helal diye zevk sefa ile yerken Zalim olup mazlumu acımadan ezerken Şuursuzca günahlar âleminde gezerken Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Arz arş Allahuekber sesi ile inledi İblis acı içinde zikirleri dinledi Saptığım yanlış yolu kur an iman önledi Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
Yönüm döndü kıbleye tekbir getirdi dilim Alnım secdeye vardı semada iki elim Şükürler olsun rabbim sayende aklım selim Tövbeye niyet ettim bir Cuma sabahında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Cuma Sabahında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Cuma Sabahında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba kardeşim.ne mutlu sana ki,tövbelenmeye niyet etmişsin.Bundan güzel bir şey var mıdır.Yaptıklarına karşılık Allah'tan af dilemek ne kadar güzeldir? Bu uyanma çok güzel bir uyanma.iblisin sözlerine inanmayıp Allah'a tevekkülle inanmak gibisi yoktur.Keşke herkes uyanabilse ve iblise karşı çıkabilse.Harika bir şiirdi.kutluyorum,selamlar.
Begenerek kutlarım...
..................................Saygı ve Selamlar