Seni tanıdığım gün karanlıklar son buldu Geceyi aydınlığa seninle taşıyorum Kavrulduğum ateşler yandı bitti kül oldu Bin bir huzur içinde hayatı yaşıyorum
Yedisinden yetmişe duysunlar herkes bilsin Gelecek olan cefa ister dört yandan gelsin Ruhum azap çekerken cennetten gelen yelsin Tepeleri düz ettim dağları deşiyorum.
Karanlık ıssız yerler mekânımdı gelmezdim Ağlamak kaderimdi gülmek nedir bilmezdim Yaşamaktan bıkardım istesem de ölmezdim Şimdi gülüp oynayan ben miyim şaşıyorum.
Dost diye bildiklerim hepsi birer çıyandı Fırsat bulduklarında cana mala kıyandı Kınında durmaz bıçak kemiğime dayandı Geçmişe sünger çektim yarına koşuyorum.
Hüseyin’i sevenden aldığım cesaretten Kopardım benliğimi kurtuldum esaretten O yar yanımda korkmam ahirimden ahretten Çağlayan su misali bentleri aşıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Tanıdığım Gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Tanıdığım Gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk yurdunun evlatları sırada Bayrak için, Ezan için can verir, Vatan aşkı kutsal durur yücede Türklük için şehit olur ser verir. ---- 29.12.2015 – İstanbul
Dost diye bildiklerim hepsi birer çıyandı Fırsat bulduklarında cana mala kıyandı Kınında durmaz bıçak kemiğime dayandı Geçmişe sünger çektim yarına koşuyorum.
Güzel şiirinizi ,yazan usta kalemi kutluyorum. Sağlıcakla kalınız şair arkadaşım...
Türk yurdunun evlatları sırada
Bayrak için, Ezan için can verir,
Vatan aşkı kutsal durur yücede
Türklük için şehit olur ser verir.
---- 29.12.2015 – İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul