Okuduğunuz şiir 16.12.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Nurefşan
Kaçtı Gidiyor
Bedenim üşüyorken sabahın ayazında Yüreğimse yanıyor ömür geçti gidiyor Ehemmiyet kalmadı sevdanın niyazında Sol tarafım kanıyor felek biçti gidiyor.
Ak düşen saçlarıma göz ferim eşlik eder Elim ayağım tutmaz kırılır olur heder Kan damarımda durmaz dökülür akar gider Can eceli tanıyor hayat uçtu gidiyor.
İlkbahar yaz demeden üstüme yağan kar mı? Aldığım her nefesi zehir eden o yar mı? Dipsiz kuyulardayım çekecek biri var mı? Kader beni sınıyor yine seçti gidiyor.
Bir bardak su içinde fırtınalar estirdi Bitmez kaprisi ile sevenleri küstürdü Çatal dili susmadı cümlesini susturdu İkram diye sunuyor zehri saçtı gidiyor.
Ahirdeki ömrüme bir verdi bin bir aldı Diri, diri ahrete tabut kefensiz saldı Cehennem helal dedi cenneti haram kıldı Meleklerde kınıyor o yar kaçtı gidiyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaçtı Gidiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaçtı Gidiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ak düşen saçlarıma göz ferim eşlik eder Elim ayağım tutmaz kırılır olur heder Kan damarımda durmaz dökülür akar gider Can eceli tanıyor hayat uçtu gidiyor.
Tek kelimeyle muhteşemdi kutlarım eserinizi üstadım saygılarımla
MERHABA KARDEŞİM:ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.SAYFAMA TEKRARDAN HOŞ GELDİNİZ:ŞİİRLERİNİZİ ÖZLEMİŞİM. SEVMEK İSTEDİM AMA OLMADI DİYOR KAHRAMANINIZ.BEN SENİ HER ŞEYDEN ÇOK KISKANDIM.AMA SEN BENİM SEVGİME LAYIK OLAMADIN.SENİN YÜZÜNDEN KALP AĞRILARI ÇEKİYORUM.SEN BENİM GÖZÜMDE HER ŞEYDİN,MELEĞİMDİN SULTANIMDIN AMA KADİR KIYMET BİLEMEDİN.ARTIK NEŞEM DE SÖNDÜ.YÜZÜM HİÇ GÜLMÜYOR...ARTIK HASRETİNDEN BAŞ AĞRILARI ÇEKMEYE BAŞLADIM .YÜREĞİM DAĞLANIYOR.İÇİMDE NE DELİ RÜZGARLAR ESİYOR BİLİYOR MUSUN.BENİ ÇEKİP GİTTİKTEN SONRA HELE TEMELLİ MAHVOLDUM.EĞER SENİN GÖZÜNDE AYRILIK GERÇEKTEN ÖLÜMSE,GERÇEKTEN BENİ ÖLDÜRDÜN.ARTIK GÜLÜP OYNAYABİLİRSİN DİYOR,KAHRAMANIN. SAYIN ARKADAŞIM.ŞİİRİNİZ ÇOK ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM.SELAMLAR.
Bir bardak su içinde fırtınalar estirdi Bitmez kaprisi ile sevenleri küstürdü Çatal dili susmadı cümlesini susturdu İkram diye sunuyor zehri saçtı gidiyor.
Sayın ZARAR sitemi aşmış ama, sevgisi lanete bir türlü dilini uzattırmamış şairin. Seven yürek sınırını bilir zaten. Şiir hakkını da almış seçkiden. Tebrik eder saygılar sunarım.
Bir bardak su içinde fırtınalar estirdi Bitmez kaprisi ile sevenleri küstürdü Çatal dili susmadı cümlesini susturdu İkram diye sunuyor zehri saçtı gidiyor.
Ahirdeki ömrüme bir verdi bin bir aldı Diri, diri ahrete tabut kefensiz saldı Cehennem helal dedi cenneti haram kıldı Meleklerde kınıyor o yar kaçtı gidiyor
Düşmana yapılmayacakları size yapmış Allah yardımcınız olsun harika dizeleri kutluyorum selamlar.......................
Gelenekten beslenen, akıcı, duru, Ahenk ve anlam bütünlüğü Taşıyan yürek sesi ve duygunun raksını, Mısralarda okumak, solumak güzeldi, Daha nice güzel eserler diliyor, Tebrik ediyorum.
Bu mükemmel şiirin.., Hak ettiği değeri almış.. İmrendim, gururlandım, Alkışladım.. Taktirlerimi, tebriklerimi, tam puanımı helal ediyorum şair dostuma..
Hüseyin hocam öyle ahım şahım yorum yapmayı beceremem ben şiir yorumculugu ayrı bir sanat ama seçki kurulu o kadar güzel yorumlamışki şiirin hak ettigi yerde yüregine saglık can kardeşim selam ve dualarımdasın saygılar
Sonsuz taktir ve tebriklerimle kutladım usta ve yetkin kalem ürünü çok önemli mesajlar veren bu çalışmanızı da, değerli dost şairim. O denli kapsamlı ki şiir, insanın yaşam sürecini bir manifesto gibi yansıtmış sayfalara ve bireylere. O nedenle yorumlarımızla söyleyeceklerimizin tümünü kapsamına almış. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlayıp selamladım, dost şairim sizi. Kemal Polat
kempol tarafından 12/17/2015 1:10:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahirdeki ömrüme bir verdi bin bir aldı Diri, diri ahrete tabut kefensiz saldı Cehennem helal dedi cenneti haram kıldı Meleklerde kınıyor o yar kaçtı gidiyor
..Malesefki kainatın dengesi değişti her gün kendimize gülüp üzerimize son gülenlerle geçiniyoruz. Gerekmezdi ama seni beni onu bunu bulabiliyor bu nefsi müdafa. Anlamlı şiirinizi kutlarım saygı ve selamlar.
Bir bardak su içinde fırtınalar estirdi Bitmez kaprisi ile sevenleri küstürdü Çatal dili susmadı cümlesini susturdu İkram diye sunuyor zehri saçtı gidiyor.
Gönlünüzün iç döküşü hüzünlü ve sitemliydi. Naif gönlünüz dert görmesin.
Kusursuz bir hece şiiri.Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun arkadaşım.
Kaleminiz daim olsun hocam.
Saygılarla.