Günah yoldaşı olmuş neylesin ki sevabı Cennet veya cehennem acep umurunda mı? Yüzüne tokat gibi hak ettiği cevabı İstedim vuramadım edebimdendir sustum.
Tamahkâr yapısıyla sinekten yağ sağıyor Yüzüne tükürsem de diyor yağmur yağıyor Olmayan mezhebine neler, neler sığıyor Edebi göremedim edebimdendir sustum.
Cümleler dizildikçe gocundu var yarası Ak akçe diyor bilmem ne akı ne karası Neyi alıp satıyor para kimin parası Hesabı soramadım edebimdendir sustum.
Karabatak misali bir kaybolur bir çıkar Bin bir nasihat versen dinlemez kulak tıkar Bazen bir pire için yatak yorganı yakar Sırrına eremedim edebimdendir sustum.
Sağı solu belirsiz kendi bilmez yönünü Yaka paça dağılmış iliklemez önünü Aslı yok değirmende öğüttüğü ununu İpine seremedim edebimdendir sustum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kardeşim.., Şiirin.., Tadıyla, demiyle, rengiyle, doyumsuz bir şiir olmuş.. Hak ettiği değer verilmemiş olsa da., Ben beş yıldızımı armağan ediyorum.. ______ Selam ve dualarımla..
Yüreğinizin sesi susmasın.
Kutlarım...
...................... Saygı ve Selamlar...