üşürken gecenin şu ayaz kollarında gel deseydim sana örtermiydin üstümü uyurken gönlüm aşkın bu, boş sokaklarında yan deseydim sana loş lambalarında ermeden mahşerin o güçlü mısralarına kazınmadan adım şu ahiret kapılarına bu son nefeslik sigaramın son dumanında koş deseydim sana, var deseydim bana yaz deseydim adını, gönül satırlarıma umuda yaslanıp, gelirmiydin gizlice ansızın bir sabah, doğarmıydın içime
…
oysa bir fincan kahveydi özlediğim inanırmısın dokunamamıştım hiç üşürken serinliğinde, düşünürken seni bir yudum olsun ısıtılmadı ocağımda özlüyorum be canım, yoksun ki yanımda bak deseydim, bakarmıydın fallarıma
…
hani bir çağrı beklersin bir yerden hani bir not ararsın ya ceplerinde bir telefondan seslenir kendisi buğulu bir pencereye yazılır ya ismi konuş deseydim şimdi, gel deseydim sana bir alo dermiydin kollarıma.
…
ısıttıkça ellerimi üşüyorum kurdukça düşlerini kırılmıyor buzlar bir ömür düşlüyorum, sensiz adı cehennem gibi sıcaktan yolu sen gibi uzaktan bir mahşer vuruldukça sahile, zincirleniyor yoruldukça hayat, kulaç kulaç bir liman olsaydım isli bir gemi yanaşır mıydı şimdi.
…
her gece rüyamda kuğulu bir göl uzanmışım boylu boyunca toprağına sol yanımda yapayalnız seninle girmişiz sırılsıklam aşk çadırına sert kayalar, dağlar şahittir ki her gece ısrarla kal demiştim sana bir duya bilseydin keşke kalbimi o içimden geçen gözlerin vardı hani gidebilir miydi bir daha..
…
KUĞULU GÖL – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuğulu Göl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuğulu Göl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her gece rüyamda kuğulu bir göl uzanmışım boylu boyunca toprağına sol yanımda yapayalnız seninle girmişiz sırılsıklam aşk çadırına sert kayalar, dağlar şahittir ki her gece ısrarla kal demiştim sana bir duya bilseydin keşke kalbimi o içimden geçen gözlerin vardı hani gidebilir miydi bir daha..
sayın arkadaşım.anlamı çok derin filazofça bir şiir yazmışsınız.Hayatta bütün güzellikleri yaşamış ,ondan sonra bence bunlardan bunalmış doğru yola dönmüşsünüz diye anladım bu dizelerden.öyle bir ses duydum ki bu ses bana ben olduğumu hissettirdi.Hayat denilen bu evrende biteviye devam eden koşturmacalar.Bazen çemberin daraldığı ve insanın boynuna bir kement gibi atıldığı zaman dilimleri,insanı boğar, bunaltır.Sen de bu bunaltıları çok güzel anlatmışsın,fallara bakarak avunmak istiyorsun.Kal diyorsun ama kalacak mı acaba? sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.Selamlar.