(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirleriniz kısaldıkca uzuyor Hocam.Ustalık bu olsa gerek. Kutlarım güzel şiirinizi.En güzeli iki gönülün aşka birlikte yenilmesi dedim ben de....Selam ve Saygılar.....
Bu aşk savaşlarında beraberlik pek olası değil. Çünkü bu kadar çok kederli şair Bu kadar çok hüzün kokan şiir varsa Hep bu yenilgiler ve yanılgılar sebebiyledir. Tebrikler saygılar
Aşk yürekler arasında yaşanan bir savaş... Karşılıklı olursa işte bu mükemmel!.. Özveri ve emek ister aşk..Çıkarsız bir mücadeledir.. Acıları, hüzünleri bile mutluluk verir çoğu zaman... Her şeye rağmen yaşanmalı aşk..
Dileğim savaşların sadece aşk adına olması... Güzel bir şiir, tebrikler!..
Öyle çetin bir savaş ki aşk.. Sevda uğruna,kazanım için Çıkarsız mücadele edilen.. Tuhaflık burada Tanrım, Yakalanması için mutluluk, Olmamalı asla yenilen...
Öyle çetin bir savaş ki aşk.. Sevda uğruna,kazanım için Çıkarsız mücadele edilen.. Tuhaflık burada Tanrım, Yakalanması için mutluluk, Olmamalı asla yenilen...
yenilen mutluluk olmamalı çok doğru ama maalesef diyorum.çok güzeldi dizeleriniz hele bu günkü ruh halim için yüreğinize sağlık
Sahi galibine nasıl bir ödül verilir merak ettim?
Selam, saygı, sevgiyle herzaman kardeşçe...