(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çok doğru sevgili dostum...ah bize daha neler lâzım..ama en önemlisi doğru ve kararlı düşünecek beyinler lâzım...duyarlı şiirinizi yürekten kutlarım...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 1/4/2007 12:51:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 1/4/2007 12:52:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok anlamlı ve güzeldi Hocam. Mert yürek çoktur belki ama onlarda da seçim zamanı dökecek para yok.Seçilene kadar avuç avuç para saçıyorlar,neden acaba?Kaz-tavuk hikayesi olmasın? Kutlarım Hocam.Selam ve Saygılar....
Bu memlekete çok sözler verildi ama ne kaleme sığar ne yoruma sığar yazacaklarım. “Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az” der Atalarımız. Bu hesap, o hesap. Toplumsal şiirinizi yürekten kutluyor ve düşüncelerinize katılıyorum. Hoş bir şiveyle dile gelen şiir. SAYGILARIMLA.
Bir de mert yürekler lazım.
Bu sefer bize,
Akıntıya karşı çekecek kürekler lazım:)
Yüreğinize sağlık, saygılar.