bir başına bir intikam, yapayalnız bir içgüdü ve her zamanki gibi içimi sessizce kemiren suskunluk kalbimin en temel istilasıydı sırtımın ağrısı hemen hemen yarısıydı ömrümün, kim bilir belki de tamamı ya da tam zamanıydı gitmelerin, bu kadardı ihtimaller buraya kadardı her şey, aşkın, aşka sadakatın, saygın beni insandan sayma, yoksunum insanlığın merhametinden vurup da giderim sanma, her yerim darmadağın kırık çok şeyler olacaktı yoksa her şey aslında ayakta kalmak adına bunu isyandan sayma sakın, kimin haddineydi ağlamak silik bir nottu hepsi, sadece biraz yorgundu mutluluk bir istilaydı hepsi, içimden geçenlerdi sadece..
…
eski bir aşk sonbahar, dökülen yapraklardı yollar beni mevsimlere koyma, geçen günler de ağlar aşkı anavatandı bir zamanlar, istilacıydı onlar usta karanlığın karlı gölgesinde yarım bir ay dım hep her gecegündüzü dileyen bir gökyüzüydü yüreğim, saplantıydı yapayalnızdım ben, varlığında bile dayanılmazdın..
…
kuru bir ekmek lokması tek derdime çareydi artık aynı kaşığı tuttuğumuz zamanlar ve oturduğumuz masalar boğazımdan geçerdi birer birer yaşananlar ne sıklıkla bilmiyorum ama, boğulurdum zamanzaman neden mi ölmemişim, olası bir soru gelmesin aklına toprağı sevemedim değil, o senin hiç bilmediğin bir şey ayaktaysam eğer, Yaradan Allah’ındır her şey..
…
geçiyor günler anlamını kazana kazana sevdiklerimizin dahi ölümüne alıştıran şu zaman nasıl da eritiyor o yaşanmış hatıraları ne büyük bir kavramdır ki şu ömrün yarınları nasıl da unutturuyor karanlıkları..
…
şimdi kalbimde bir gelecek var istila halinde giderken ağlayanların çaresizliğinde sarıyor umutlarımı mutlu bir tebessüm yüzle oldukça konuşkanım bu sıralar şarkılar türküler daha neler neler yorgunluğu atıyorum geceden sabaha kadar içimin en erken saatinde güneşi selamlıyorum altı buçuğa yetişmiş bile kahvem ve gazetem derken yeni bir günle koklaşıyorum ola ki beni hüzünden sayma sakın! her yanımı istila etmiş mutluluğum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstila şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstila şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçiyor günler anlamını kazana kazana sevdiklerimizin dahi ölümüne alıştıran şu zaman nasıl da eritiyor o yaşanmış hatıraları ne büyük bir kavramdır ki şu ömrün yarınları nasıl da unutturuyor karanlıkları.
Özenerek, İmrenerek, Büyük bir keyifle okudum.. Gerek içeriği, gerekse anlatımın, mükemmel.. Kardeşim.., samimiyetime inan., şiirlerine hayranım, helal olsun vesselam..
Merhaba kardeşim.çok değişik ve anlamlı bir şiirdi.önce mutsuzluk,acı çeken bir insan anlatılıyor.Sonra ayrılış ve yarım kalan bir aşk.Ama şair buna da çare bulmuş ve mutluluk oyunları oynayarak teselli arıyor.Acaba gerçekten mutlu mu.Keşke acıları zamanla unutmuş,mutluluğu yaşamayı öğrense.İnşallah gerçektir.Kutluyorum bu anlamlı ve güzel şiiri.Mutluluk dileklerimle,selamlar.
Yureginize kaleminize emeğinize saglik çok güzel bir şiir di Kutlarım sizi yürek Sesiniz hiç susmasin kaleminiz daim olsun şiir' lere Görseli yani temani zira mükemmel uyum içinde bunun içinde tebrik ederim saygilarimla selamlar
Emeğine kalemine sağlık
Yüreğinin sesi daim olsun