Cevabı değerli bir ”?”. Gel geç otur karşıma Bize iki kahve söyle Birinde dudak payı olsun Ee sevgili dost! Hazır da cevabım yok Cıvıldayan bir kuş kadar rahattım dinlerken
Neden ben? (Cümleyi kendi yorumunuzla tamamlayınız)
“Bir bebek geldi dünyaya!” On dokuzuncu kromozomunun yarısı eksik Neden Tanrı bu bebek için seni anne seçti?
Niye ben? Belki Allah’ın taksimine razı ve şerre hayra kanaat eden biriyim ben
Aslında insan bazı sorulardan incinir Sahi siz hiç incindiniz mi? Söyle! Dostum, ne duymak istiyorsun?
Zirveye tırmanmayı hayat merdivenlerinden öğrendim Tuttum sıra dışı bir sevdanın elinden Çıktım mutluluğun doruğuna! Fildişi kuleden bakarken Tanrı’ya “Neden ben?” diye hiç sormadım Günahsız elimi tutarken Tanrı’ya “Niye ben?” mi demeliyim?
Duymadım say Etme Bir annenin yapabileceği şey mi? Sakın sorgulama Belki o Allah’ın kudretinin büyüklüğünü beyandan kinayedir
Bakma tuhaf tuhaf Aktör değilim ben Acı duyabiliyorum İnsan gibi Başkalarının acılarınıda duyabiliyorum Sana diyor ki kalbim Tanrı’ya teşekkür ederim Onun aldığı her nefes için O ki kaderim! O Tanrı’dan aldığım ilk ve son hediye O ki yüzü gülden taze Onun gülüşüne akşam güneşi vursa şiir olur O meşakkat değil, bir liman O sevabım, o eflatun sevdam O yeryüzüne gelmiş en günahsızı insan Neşesinde minnacık bir soğuyuş hissettiğim an yokum Hüzünlerimin kaynağı odur Evet, ama hayatımın kaynağı da odur O vaha o bütün acılarımın dudaklarında ümitleştiği civan Bugün onun doğum günü! Ve o bilmiyor doğduğu günü! Evet, O bilmiyor! Otuz kasım bin dokuz yüz seksen üçten beri annesiyim! O bilmiyor! Ezilmiş bir yaprak hüznü var içimde O bilmiyor azraille koyun koyuna uyuduğumu Nefesini ensemde hissedip sıçradığımı O bilmiyor! Tanrının adıyla ruhumu terapi ettiğimi Ortada söylemeye ar ediyorum O bilmiyor insanların bu denli bu denli acımasız olduğunu O bilmiyor! İnsafını yitirmiş bu zamandan korktuğumu! Sevgili dost! Sonunda, bana, bunu da söylettin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden Sen? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden Sen? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.