aşkın sularında taş sektirip acıyla doldurup bütün denizleri karalarla kalırız sonra baş başa ağlarız... mavisine darı ektiğimiz geçmişin filiz kıran fırtınalı günlerde...
gözlerin sorguluyor beni, hüzünlü ve sessiz düşüncelerime sızmağa çalışarak, diyordu soyunsa ay okyanusun dibine gömülür gibi karanlıkta titreyerek konuşan kadın...
göz göre maviçocuk ölüyordu.. düşündürdüklerinle suçluyorsun beni aydan bedel almak için bir kaşık su yeterdi de okyanuslarda boğmak istiyorsun beni diyen adamı duymuyordu bile kadın...
pelesenk yürek gelse dile bu kadarı çok bile sevdaları çok bilen kadın...
hırçın bir makam intikam alıcı bir kuş gagasında aşkı maviden kaçırıp karanlık bir kuyuya atıp eksik sözü kral eyleyip düşlerimi lal eyleyip yüreğimi iğdiş edip her batan söze karşılık mitralyöz kelimelerle delik deşik
yar/ın duvar... yar/ın ateş... yar/ın ölüm... yarın yok ki dün olmayan... __________________neylesin zaman...
ne söylenmemiş en güzel söz ne de altı çizilecek bir şiir kalmamıştı hem de çoktan mı çoktan... seslendiklerini bile duymamıştı hiç bir zaman...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yansıma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yansıma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
göz göre mavi çocuk ölüyordu.. düşündürdüklerinle suçluyorsun beni aydan bedel almak için bir kaşık su yeterdi de okyanuslarda boğmak istiyorsun beni diyen adamı duymuyordu bile kadın...............kutlarım üstadım...
yar/ın ateş...
yar/ın ölüm...
yarın yok ki dün olmayan...
__________________neylesin zaman...
Bu kısım yetti
Tebriğimle şiir çoğalsın içinizde
Kutlarım.