kıpkızıl titreyen bulutlar da küser durur hep kaybolup giden güneşin güleç yüzüne
bi yerden giderken başka bi yere geliyor olmak... ya da tam tersi... ne küsmeler ne kırılmalar yörüngeyi değiştiremiyor
rüzgârlar da şairler gibi bölüştükleri bulutları bir araya toplayıp şimşekler ve yıldırımlar hengamesini yakıp ______________bıçak gibi karanlığa çakıp korkuya gürledikten sonra
gün ışığıyla yüzünü yıkayıp yarı uyanık uykusuna kıyıp eski bir seyrü sefere sayıp ne demekse artık ayıp anforası gizli, kayıp _______________dünyanın edebine
"edebiyatdefterinde" şiirsel fırtınanın denizlerinde kalemşörler kanlı süngü uçları gibi gizli kaçağa bindirilen yaşamın ölümcül dalgaları...
...
varlıkların sözde en yücesi olan insan oğlu da ona özenip
sonsuz ve eşsiz tasarımlar ilminin zerresini dahi hissedip bilmediğinden gözyaşlarıyla yüzünü yıkayıp aç bedeni yerine ruhunu doyurmaya çalışıyor.
ve sonra bi bildiği vardır elbet yaradanın diyor...
olmayan alacaklar alınsa da veresiye defterinden daha büyük faturaların ödenmesine zemin hazırlıyor zaman çünkü öldürdüğümüz her doğru kendimizden bir parçaydı oysa...
en ürkütücü olanı ise bizleri geleceğe taşıyan nesillerimizi de öldürüyoruz hiç farkında olmadan...
içimizde mutsuz bir çocuktu bu sayfalardan geriye kalan.
... "haydi abbas vakit tamam akşam diyordun işte aldu akşam..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şeytan uçurtması... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şeytan uçurtması... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.