Küskün sancı külüstür devran hayat seker yokluk taşlarında hiç giymedi üstü yorgan çocukluğu yastıklı uyku hey be koca adam taşlar ağlar sen yağmur san…
ses verir mi duvarlar der mi iyi geceler rüyalarında mı soğuk yerlere dökülen yüzünde eskimiş umutlar dokunsa yüreğim yüreğine içimde tarifsiz savaşlar meydansız kalır hüzün oradan oraya koşar…
gerçeğimsin, yatar mı tenim pamuktan yatağa satarım uykuları dizelerle sağanağa dokunma hayat yarama yetti gayri gördüğüm tablolar sen devam et oyununa.
ilk değil son da secde etse alnında sokaklar geçse üstünde bulutlar hey be koca adam kim bakar sana bak duvarlar yazmış anlasana uyandığında şiir bıraktım sana sakla siyah poşet torbana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurdele Takmayın Utancıma… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurdele Takmayın Utancıma… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlatan,utandıran dizeler... Yürek paralayan teşbih ve imgeler.. Bugün yağmur var içimde;gördüm ki senin de öyle... Gel birlikte ağlayalım güneşin kızı;içimiz yeşerinceye dek...
ses verir mi duvarlar der mi iyi geceler rüyalarında mı soğuk yerlere dökülen yüzünde eskimiş umutlar dokunsa yüreğim yüreğine içimde tarifsiz savaşlar meydansız kalır hüzün oradan oraya koşar…
tebrikler şair sanırım resme göre yazdınız şiiri ama bütün taşlar yerli yerinde başarı
Kalemine sağlık can, sokak çocukları,yuvasız kanadı kırık kuşları ne güzel anlatmışsın. Yüreğine sağlık. Çevre duyarlılığı ve inşanca yaşama bilinci adına tıpkı benim "Sokak çocuğu "isimli şiirimde olduğu gibi bir duyarlılıkla yazılmış çok güzel dizeler okudum. tebrikler.
Duyarlı yüreğinizden öpüyorum kocaman...Herkes sizin gibi duyarlı olsa belkide sokaklarda yatan insanların, çocukların sayısı azalacak onlara da bir el uzanacak...birkaç gün evvel okudum açlıktan ölmek üzere olan çocukları kurtarmak için gerekli para sayısını amerika evde beslenen hayvanlara daha fazla farkla harcıyormuş ve bunun gibi bir sürü tablo aklımda ilk kalan buydu onun için yazdım.Hayvanları ben de çok seviyorum daha doğrusu bütün canlıları, ama içimizi acıtan bir gerçek işte insanlara verilmesi gereken değerin verilmemesi...daha bireye inersek insanların vurdumduymazlığı, yanıbaşımızdakinden bile bihaber yaşamak...şartlar mı acaba diye düşünüyorum.nerde eski dostluklar, nerde eski insanlar, zaman geçtikçe medeniyet ölüyor bence.yazacak çokşey var şiiriniz tabii ki de kurdelalık o kadar güzel bir konuya şiir yazdınız ki.tebriklerim çok... sevgilerimle....
'ilk değil sonda secde etse alnında sokaklar geçse üstünde bulutlar hey be koca adam kim bakar sana bak duvarlar yazmış anlasana uyandığında şiir bıraktım sana sakla siyah poşet torbana…'
Kutlarım duyarlı yüreği.Tebrikler duygular,emekler,sevgi dolu yürekler için.
Bu insanları hiç gördünüz mü? Çok uzakta değiller...insanları hiç gördünüz mü? Bu insanlar çok uzakta değil, sizlerin yanı başındadır. Sokakta yatan insan değil, insanlıktır...Görüpte gömezden geldiğimiz insanlar...Aç susuz ve soğuk...Soğukta yatan aç insan suç işler...İş veremediğimiz çocuklar sokakta çanta kapar...Evlatların bakmadığı yaşlı babalar sokağa atılır...
Sabah , sabah çok duygulandım..Biz sıcacık yuvalarımızda yatarken ..Sokakta yatan insanlara sahip çıkılmaması beni son derece üzüp düşündürdü...Şiirinizde önemli bir konuya parmak basmışınız...Kutlarım sizi...
N e çok utancımız var şu hayatta ve utancımıza karışan kahkahalar...Düşündürücü anlam içinde anlam yüklü dizeler... Zevkle okudum... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun... Sevgimle...