Bir zamanlar sana baktığım anda Cennet’i görürdüm ya hani şimdi Cehennemin kapısı var göz bebeklerinde...
Yorgunum bir o kadar da suskun çünkü,küf tutmuş dilime varmadan düğümlenirken sözlerim noktası koyulmamış sorular yankılanıyor beynimde... Ve içimde isyana kalkan serzeniş bir şiirin satırlarından taşıyor bu gece...
Seninle attığım kahkahaları çoktan unuttum aslında ve uğrunda döktüğüm göz yaşlarını da.
Sen gittikten sonra aşk içinde sevgi ve sadakat aranmadı asla... Terk edilmiş sokaklar her yaprak dökümünde günaha boyandı suya küsmüş,tövbe bilmez sevdaların ikbalini düşündükçe, içimde ummanlara yol aldı sevda yüklü bir gemi...
Üç dakika ömür biçildi duygulara... sonra sattılar ucuzluğun pahalıya satıldığı bir mezatta ve en fazla bir gün durdu ihanetler akılda "Stoklarda yenisi vardı nasılsa."
Hep böyle miydi sevenler,sevgiler? Her zaman böyle miydi aşıklar, aşklar ? Daha önce insanlar bu denli şer odağı mıydı ? Yoksa bıraktığın yaralar iltihap mı kaptı ?.. Bu yüzden mi kabuslara gebe kaldı gecelerim. Yoksa sen gidince Yar yüzünden,yer yüzüne mi indi şeytan Bilemiyorum. ______________________________
Ama isterdim ki her şeye rağmen En azından biz temiz kalsaydık hafızalarda ve yarınlarda... Keşke bir mevsim olsun kıymetini bilseydin aşkımızın. Çünkü benim baharlarım tebessümünü beklerdi hep. Bir gülüşünle gamzene düşerdi ilk cemre. Çiçekler kirpiklerinden dökülürdü rengarenk. Toprak,gözlerine esir düşerken Bozkırlarda açan laleler, Ve papatyalar en çok sana en çok senin saçlarına yakışırdı. Bilemedin...
...
Bu böyle olmamalıydı Kökünden söküp almamalıydın umutlarımı. Bir gün adam gibi sevmelere değil, Adam gibi ayrılıklara bile hasret Ömrümün en çetin mevsimleriyle yapayalnız ve ulu orta bırakmamalıydın beni... elbette boğazıma urgan misali oturan bu ihanet hırkasını saymazsak...
En çok bu şehir maruz kaldı felaketlere. En çok papatyalar büktü boynunu,utandı. Sahte gülüşlerin zamansızca aklıma geldikçe içime aktı sessizliğe bürünen göz yaşlarım. Ve senden sonra nice aşklar,aşıklar gömdüm toprağa Vebali senin boynuna... Senin boynuna.
Not : Şiiri yayınladıktan kısa bir süre sonra videoyu hazırlayan,bu güzel armağanı veren sevgili dostum,şiirdaşım ve ablam Yemin’e Çokça teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet Hırkası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet Hırkası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidenlerle kalanlar üstüne kurulmuş, vebali içi acıyanın hatrına dönüyor dünya . Ah şiir ...şiir ötesiydin. Çoook ötesi. Seslendirme de ona keza. Fon, video yürek kamaştırıcı sanat bahçesi. Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle tebrik ederim. Esenlik dileklerimle. Selam ve saygılarımla.
Aklının bir köşesinde takıntılı bir tutkuysa hiç gitmiyor Remzi Abim istesen de gitmiyor. kıymet bilseydi zaten gitmezdi. oysa çok sevmiştin çok tutunmuştun ona zamanını onun için harcamıştın umutlarını da vermiştin o geçici için terk edip gitti derin yaraları vardır. Kapanmaz istesen de gözyaşı olup akar şiir olur böyle... yüreğimizi derin yaraladı. Sesin zira hürmetle aşkla..
En çok bu şehir maruz kaldı felaketlere. En çok papatyalar büktü boynunu,utandı. Sahte gülüşlerin zamansızca aklıma geldikçe içime aktı sessizliğe bürünen göz yaşlarım. Ve senden sonra nice aşklar,aşıklar gömdüm toprağa Vebali senin boynuna... Senin boynuna...
:(
Yükü ağır şimdi hayatımın çok şeyi yuttum ! soruyorlar da tek kelime ile oyalıyorum senden sonramı UNUTTUM!
oysa, ben yüreğimi ölü bir deniz gibi gezdiriyorum şimdi sonrama suya yazılı umutlar besliyorum diri diri ölmüşlüğü izle şimdi belki sızlamayan yüreğin bir gün gelir bir an olur da (dillenir)yâr!
ah benim yüreği sızılı kardeşim yetmişdi bu yirmidört saatime düşen uykusuzluğum ve sancılı geçirdiğim nöbetlerim.. şimdi kelamından dökülen ben dediğim bir dize ile:
Yorgunum bir o kadar da suskun..
(böyleyim)
ben bir vebal astım o yârin boynuna... ve şimdi azgın yaralarımı sarmak için ezberlediğim duları okuyorum kendime bırak kalsın bizim sızımız mahşeri mizana..
emeğine sağlık çok güzeldi çok buğün bu sayfaya daha çok geleceğim gibi...