(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMİŞİM BİR KERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMİŞİM BİR KERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DAYAN BE KALEMİM DAYAN. FARKETMEZ ERKEK BAYAN. GÖNÜLDE OLAN DUYGULAR. ELBETTE DİLE OLUR AYAN. DİYOR ve YAKUTİ. ÜSTADIMA . ERCİYES KADAR BÜYÜK SAYGI ve SEVGİLERİMİ SUNMAKTAN KIVANÇ DUYUYORUM
Günlerdir deftere gelemediğim için kaçırdığım diğer şiirlerinizi de okudum şimdi peşpeşe... Ve bu şiirde dediğiniz gibi, ''sevdim bir kere'' şiiri, şiirleri ve bu güzelim dizeleri yazan şair yürekleri... Hergün gelemesem de sevgisi hep yüreğimde şiirlerin ve şiir yüreklilerin çünkü. Yüreğinize sağlık sevgili kardeşim. Sevgiyle esen kalın.
Sayın Yakuti böyle güzel şiirler yazdıkça ben alkışlamaktan usanmayacağım. O, yazsın ben alkışlarım. Ancak, yine Makmanlığımı yapayım. "...birkere" şiir içinde bitişik yazılmış, başlıkta ise ayrı. Hangisi yanlış ise düzeltir sanırım Sayın Yakuti. (Şimdi birileri çıkıp; "Yahu arkadaş, bir şiir de bu kadar didiklenir mi?" diyebilir. Didiklenir. Şiir güzelse didiklenir. Çok küçük hatalar bile o güzel şiirde göze batar.) Ha! Şiir zaten güzel değildir de bir sürü hata vardır. Bana ne o şiirin hatalarından zaten. Saygılarımla.
Yüreğimde derin bir âh yükselir Anlatsam halimi acep kim bilir Sevmişim birkere alem vız gelir Of çektikçe yanar bir yanım sızlar...şiirinizi kıskandım valla şairim,çok güzeldi,zevkle okudum,güzel yüreklerden,güzel sözler dökülmüş...devamını bekler,saygılar sunarım
Sevmek, beklememektir. Beklentilerin son bulduğu bir duraktır o. Öyle ki tüm gerçekler, tüm dünya silinir gider. Ne O'ndan anlasılmayı beklersin, ne onu anlamayı. Ne onun gelmesini beklersin, ne onun Leyla, Mecnun olmasını. Beklediğin bir şey yoktur sevmeyi becermek dışında. Sevmek, gücenmemektir. Sevmek sevgililerin hiçbir sözüne üzülmemeyi ögrenmek demektir. Sevgilinin ölüm hançerine bile hayır dememektir sevmek. Onun vuruşuna, onun tokadına alınmamaktır, sevgiliden gelen her hareketi ve her sözü kabullenmektir. İhanetlere, hainliklere bile üzülmemektir. Sevgiliden gelen öl emrine bile ölürüm diyebilmektir. Kendi elleriyle kalbini bir bıçak ucuna koymaktır sevmek. Sevmek ölmektir. Sevmek, ölmesini bilmektir. Sevgili için yaşamaktır. Onun eli, kolu, gözü, kalbi olmaktır. Ama artık onun bir şeyi olunmadığı bir zaman ölmesini bilmektir! Sevmek, vermektir. Sevmek sevdiği için almasını bilmektir. Almamaya yemin ederek vermektir. Ama almalarda kurtaracaksa sevgiliyi almasını bilmektir sevmek! Sevmek, tükenmektir. Sevmekten ölürken tekrar varolmaktır o sevgiden. Sevmek sevgilinin gel deyişine hayır demektir. Sevgilinin aşkıyla boğuşurken, yüzerken o aşk denizinde sevgilinin uzanan eline hayır demektir. Sevgilinin bakan gözüne bakmamaktır sevmek. Ağlayan gözlere şefkat ve tebessümle yanıt verebilmektir.
bugün sevgiyi seviyorum nedense. bakalım kaç sevgi şiirini okuyacağım daha. sevdim şiirini, gerçekten çok güzeldi. başarılar , tebrikler gönülden
Düştüm gurbet elde kader ağına Çiğ tanesi hicrân düşer bağıma Kan misalî sıçrar gül yaprağıma Of çektikçe yanar bir yanım sızlar
Bir yerleri sızlamayan var mı acaba şu hayatta şayet varsa onun yerinde olmak istemezdim gülmenin keyfini acı çekenler kadar tadamadıkları muhakkak...Sızılarınız gülşene dönüşmesi dileğiyle...
Düştüm gurbet elde kader ağına Çiğ tanesi hicrân düşer bağıma Kan misalî sıçrar gül yaprağıma Of çektikçe yanar bir yanım sızlar çok güzel dizelerdi.tebrikler saygıyla