(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NÂRINA YANDIĞIM EY DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NÂRINA YANDIĞIM EY DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YAKUTİ YAZARSA BÖYLE YAZAR DEDİRTİYORSUNUZ.BÖYLE GÜZEL ŞİİRLER OKUMAK HAZ VERİYOR VE BÖYLE ŞAİR DOSTLAR İSE GURUR VERİYOR..RABBİM GÖNLÜNÜ,KALEMİNİ SUSTURMASIN.SENİN ŞİİRLERİN ADAMI BESTEKAR YAPAR DA LAKİN BEN DE O YETENEK YOK...TEBRİKLER...SAYGILAR
Yine sayın Yakuti'yie has bir şiir. Tebrikler, teşekkürler. Not: Üçüncü dörtlükteki "Savdayı köpükler, yemyeşil deniz" mısrasındaki "Sevdayı" kafama takılmadı değil. Acaba "Sevdalı" mı olacaktı? Belki de "Sevdayı" dır. Benimki de merak işte. Şiiri tekrar tekrar okuyunca, Denizin sevdayı köpüklediği anlamını çıkardım. Yani doğru yazılmış da olabilir. Her iki anlamı da güzel. Yani Sevdayı köpükleyen yemyeşil deniz. Bu da doğru anlatım. Veya Sevdalı köpükler, yemyeşil deniz de doğru anlatım. Her iki anlamı ile de güzel doğrusu. Saygılarımla.
Makman tarafından 3/17/2008 10:47:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Makman döncelikle değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ben yorumlar üzerinde Makman yorumunu görünce gözüm yorumu okumadan şiire yöneliyor acaba biryerde klevye hatasımı yoksa imla hatasımı var diye telaşe kapılıyorum:) Çünkü Makman dan kolay kolay bir şey kaçmaz vesselam "sevdayı köpükler yemyeşil deniz" zaten şiirin ana teması sevda ve deniz üzerine olduğu için Sevdayı köpükleyen deniz doğru anlam çıkartmışsınız tekrar teşekkür ederim saygılarımla....
Sizi bir başka sitede tanımıştım hatırlarsanız...Yaklaşık iki yıl önce....Belki biraz daha fazla.... O zamandan bu zaman o kadar çok gelişti ki şiirleriniz...Kusursuz yazıyorsunuz artık...Bence..... Çok güzel bir şiirdi yine...Kutlarım dost...Selam ve Sevgimle...
yoluna kul olsan yol tamam değil
bu sevda da galip hiç belli değil
Nârına yandığım ey deli gönül
üüüfff abla yaaaa ne bela bi iş bu hece :)) en fazla bu kadar çıkıyor :)) ahanda öptüm gidiyom ben.