(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiddetli yağmurlar, Neler açmıyor ki insanın başına.. Dün yine, Bir çok insanın üzerine çamur sıçradı. Şükretmeleri gerek, Ya bir de insanlardan o çamur sıçrasaydı..
Şiddetli yağmurlar, Neler açmıyor ki insanın başına.. Dün yine, Bir çok insanın üzerine çamur sıçradı. Şükretmeleri gerek, Ya bir de insanlardan o çamur sıçrasaydı..
Çınar bey sizi okurken çokşey düşünmemek elimd edeğil. Kalıcı ve düşündürücü yazıyorsunuz. Dizelerin bitiminde gerçekten ne kadar haklı şair dedirtiyorsunuz ben bütün eserlerinizi severek okuyorum nekteli ve ders verici
Yağmur...Rahmet... Çamur ise külfet hele birde insanlardan sıçramışsa temizlen temizlen kurtulamazsın kurtuldum sanırsın bir yerlerden yine çıkar karşına. Yağmurun çamuruna razıyız. Allah insanın çamurundan korusun. Güzel bir anlatımdı Tebrikler saygılar
En zor anları ,en acı deneyimleri yaşarken bile kendine döndüğünde elinde hala kaybedecek şeylerinin olduğunu görür akıl sağlığını kaybetmemiş insanlar. Yine tam yerinde bir tespit kıymetli kaleminizden. Ne yazık ki vurgun yemiş zihinler güruhunun egemenliği altında istila edilmiş Dünyamızda sizin gibi görebilen insanlarımızın sayısı pek az. Acizane tebrik eder, hürmetle selamlarım efendim.
Kutlarım.Sevgi ve saygıyla