Bazen susmak en güzel cevaptır Gözlerine aşkla bakan insana! Bazen de vazgeçmek gerekir aşktan Sırf aşkın için
Sana olan sevdam Sözleri tarifsiz Kelimeleri kifayetsiz bırakır İstemem hiçbir sözü…
Cümleler seninle başlamadıktan Öznesi sen yüklemi ben olmadıktan sonra Bırak lal kalsın diller Mühür vurulsun dudaklara…
İstemem en güzel şiirlerin En güzel özlü sözlerini Sana yazılmayan şiirleri neyleyim Bırak öksüz kalsın tüm dizeler…
Yollar açarım sol yanımdan Bütün sokaklar sana çıkar Yürümesin ayaklarım Tutmasın dizlerim Beni sana getirmeyen yolları neyleyim…
Baharlar getirirsin bana Çiçekler açar gönlümün susuz tarlalarında Oysa bahar sendin! Bahar senin sesinle gelir Sensiz gelen baharı istemem Açmasın gönlümde kır çiçekleri Sensiz açan çiçekleri neyleyim…
Şimdi çaresiz yüreğim Yüreğinin üstüne koyamadığım yüreği istemem Kardelen gibi cesaretim yok ki benim Başımı göğe kaldırsam Uçsuz bucaksız sensiz gökleri neyleyim…
Bazen Vazgeçmek gerekir aşk uğruna Sevgin için sevdiğinden de vazgeçmek gerekir
Sen zannetme ki sevdiğin kadar sevilmedin Belkisi yok bu gidişin Ben senin için senden vazgeçtim…
Ey benim canımın canı sevgili Sen ve ben her kes gibi değiliz Belki biraz uçuk kaçık Biraz serseri Belki de deliyiz O nedenle; Bazen susmak en güzel cevaptır Sen anla sevgili! Ben sana susuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Sana Susuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Sana Susuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, yaşadığı benzer durumları aktarınca dizeler, insan daha iyi anlayıp, daha çok seviyor şiirleri. BEN SANA SUSUYORUM Şiiri de susmamı gerektiren bir duygusal hali ifade ediyor...tavsiye de bulunuyor susmam için...
Ey benim canımın canı sevgili Sen ve ben her kes gibi değiliz Belki biraz uçuk kaçık Biraz serseri Belki de deliyiz O nedenle; Bazen susmak en güzel cevaptır Sen anla sevgili! Ben sana susuyorum…
Mustafa KARAAHMETOĞLU kutlarım ustadım harika şiirinizi yüreğinize sağlık Selam ve Saygılarımla..
insan daha iyi anlayıp, daha çok seviyor şiirleri.
BEN SANA SUSUYORUM Şiiri de susmamı gerektiren bir duygusal hali ifade ediyor...tavsiye de bulunuyor susmam için...
Elinize sağlık, Mustafa bey...