Yokluğun acı verecek biliyorum hayatımdan çıktığın gibi Ben alışırım yokluğun da hayallerimden de çık git Bırak yüreğim boş kalsın eğer senin yüreğin dayanırsa Yamalı kalbimi de al git kalmasın içimde hiçbir umut Gelme uykusuz gecelerime neden hala düşlerimdesin? Bakmasın bana gözlerin, unutsun onlarda Hani unuttum deyince görmezdi gözler, Durma hadi düşlerimden de çık arkana bakmadan çek git!
Hani bir başkaydım ben sevince gurur olmazdı aşkta Sevdiğini söylemeyince sevgi bitermiş Ben haykırdım avazım çıktığınca bıkmadan usanmadan Seni seviyorum! Meğer dilin kalbindekini haykıramayacak kadar korkakmış Yaşadıklarımız kocaman bir yalanmış Öyleyse durma! Yamalı kalbimden de çık, arkana bakmadan çek git!
Çanta gibi yanımda taşıyacağım o büyük sevgini Akarsuya atacağım alıp götürsün aşka olan nefretimi Odamın duvarlarına her gün yeni bir çeltik atacağım Her sabah yeniden hesaplayacağım kaç gündür görüşmediğimizi Rüyalarımda görüyorum o karşılaştığımız sabahı Söz kalmamış kelime dağarcığım da Söyleyecek cümle kuramıyorum öznesi ve yüklemi eksik…
Hava kararıp girince dört duvar arasına Uzanırım sol yanı boş kalan ten kokulu yatağıma Gözlerim tavandaki siluetine takılır Uyuya kalsam da aşka olan nefretimle Penceremden sızan sabah güneşiyle Gözlerimi açıp yeni bir güne başlasam da sevginle Başlayamam yeni bir hayata sensiz…
Karar aldım senden habersiz kendi kendime Eğer bir gün özlerde ararsan beni, telefonu açmayacağım Senden sonra hiç kimse yerini dolduramayacak Hiç kimse de senin kadar yüreğimi acıtmayacak Çok büyük konuşmuşum çok Seni çok seviyorum, Sevginden daha büyük bir şey yok derken Ne kadar da yanılmışım. Yokluğunda duvarlardan alırım hıncımı! Meğer yokluğunun verdiği acı sevginden daha büyükmüş Yokluğun kadar hiçbir şey canımı yakmadı Yakamadı Ölüm Allahın emri ayrılık olmasaydı*
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğun Kadar Hiç Bir Şey Canımı Yakmadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğun Kadar Hiç Bir Şey Canımı Yakmadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.