bağ bozumu gönlüm sıkıştı bir fıçıya çatlaklarından sızan süzme bal uzun uzun damlayıp damaklara diye tat çalındı çırpdı zenginliğimi çarçur etdi, ona buna harcadı aşkımı hurdacılara satdı . paslanmışım gayri parlamıyor oram buram buram buram küf kokuyor taptaze gün tan yerinden koparken tazecik yüzlere gülüyor... bana da katılıyor gibi! heyhat yine çamura yatdı . dalgınlığım uzaklara ayrıl/tılara, yarimin zülüflerine takılır peşine, uzanmış yatan suadiye plajının şezlonklarına... kulağıma aşina... onunla güzel olan melodilere; hafızama tırpan vursak dahi, susuz hasatdı . yangınlara itfaiye içime yar gerek yakanlar düşünmezse, yanmasını bilirim ancak yap işini ey ateşin yaprakları apanmaktır işim ona yanarım tutduğunu kopartan, birtek inatdı . yenilginin tadı baklavadan önde gider boşlasan geri dönmez tiryakiliktir üzerine kandıra kandıra su dökülür sırtım kırklanırken abdestlere kafa tutar. O buyruğum çekilen tesbihler, talihler adına topraklarımda yetiştirilen imdattı . istanbulun iki yakası bir de benim ’yakam’ köprü desenli düğmelerin esiri asılıyor ya hani yer salıncak gibi göğe gemi halatıyla hint büyücüleri boynuma baba gibi bağlanan navlunu mechul gemilere firkatdı . beyaz karanfildi, yılgın bir çingenenin elindeki sıkı sıkı tutmuşdu bakışlarımı almak ne mümkün para vermeden azgın yalnızlığımın üstelemeleri genç bir delikanlıydı kılıncını kınından sıyırıp savuran hamle karşılıyordu son takat yalınlığa doğru son sürat .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalın yapıldak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalın yapıldak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım şiir çok çok güzeldi. yaşlılık anlarında yaşanan buruk duygular, geri gelmeyecek umutlar, mısralarda kendini bulmuş. anlatımı derin düşündüren bir eser. yazımı da oldukça farklı ve etkili. tebrik ederim
Yüreğinize kaleminize kutluyorum,,