(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olduğun Gibi Görün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olduğun Gibi Görün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olduğu gibi içi dışı bir olandan zarar gelmez sahte görünümlü olanlar yüze över ardından farklı olurlar.Az hoş görü yeter aslında.Karşısına bakıp anlatan öven yeren aslında kendisini anlatır.Fakat zahire takılmadan iyi gözle gören anlatan gördüğünü olduğu gibi anlatır.İçi dışı birdirde ondan.Anlamlı güzel bir şiirdi yorumda güzeldi kutlarım.Selamlar Can Peri arkadaşıma.
Olduğu gibi içi dışı bir olandan zarar gelmez sahte görünümlü olanlar yüze över ardından farklı olurlar.Az hoş görü yeter aslında.Karşısına bakıp anlatan öven yeren aslında kendisini anlatır.Fakat zahire takılmadan iyi gözle gören anlatan gördüğünü olduğu gibi anlatır.İçi dışı birdirde ondan.Anlamlı güzel bir şiirdi yorumda güzeldi kutlarım.Selamlar Can Peri arkadaşıma.
dosttan dosta ne güzel bir nasihatlar dizeleri izninizle bu şiirinizi nasihat amaclı cocuklarıma okutacaģım inşallah uyarlar sadece bir şiir diyip gecmezler şiirinizde dediginiz gibi agzınıza yureginize kaleminize saglık DOST Sagı ve hürmetlerimle
dosttan dosta ne güzel bir nasihatlar dizeleri izninizle bu şiirinizi nasihat amaclı cocuklarıma okutacaģım inşallah uyarlar sadece bir şiir diyip gecmezler şiirinizde dediginiz gibi agzınıza yureginize kaleminize saglık DOST Sagı ve hürmetlerimle
dosttan dosta ne güzel bir nasihatlar dizeleri izninizle bu şiirinizi nasihat amaclı cocuklarıma okutacaģım inşallah uyarlar sadece bir şiir diyip gecmezler şiirinizde dediginiz gibi agzınıza yureginize kaleminize saglık DOST Sagı ve hürmetlerimle
"Her yüze gülenin, gitme peşinden. Örnek alsın herkes ,senin işinden. Helal lokma yesin, tatlı aşından. Toprak verimsizse,hiç eşme dostum
Seviyorsan eğer, sahte olmasın. Bahçendeki gülün , kışın solmasın. Rızık kuyusuna, haram dolmasın. Ne isen öyle ol, hiç coşma dostum."
Hangi mısrayı,hangi beyiti seçeceğime karar veremedim.Çünkü bir birinden güzel dizeler dökülmüş yüreğinizden.Ahlak yönü ağır basan bir hece şiiri okudum.Yürek sesinizin hiç susmaması dileğimle selam ve saygılar..
İnsan kendini olduğu gibi ancak aynada görür, oda zaten insana ancak kabuğunu gösterir, içi yok. Azdır kendini ters yüz edecek kadar cesur insan. Biraz mikrofon sesinde yankı fazlaca idi ama yinede yorum ve şiir enfesti kutluyorum kıymetli kalem.
Sonradan görmeler; kendini zirvenin başında görürler ama zaman onları hızlı bir şekilde dibe çeker.Adları bile unutulup gider. Şiir çok güzel ve anlamlıydı.Tebrik ederim.
Yasak olan şeyi, özden geçirme Yapman gerekeni, gözden kaçırma. Gerçeği bilmeden, yalan uçurma, Düşeceğin yolda,hiç koşma dostum. çok çok güzel,,,,,,,,,,,,saygılar
Yaşarken, ölümü düşünmeyenler, dünyada her günahı işliyor ne yazık ki şairem.Oysa ki, ölüm bir gerçek ve kaçınılmaz son.Her canlı ölümü tadacak.Bu gerçek hiç unutulmamalı ve merhametle, vicdanla , sevgiyle yaşamalı.Kimseyi kırmadan, incitmeden, kıymadan. Yine çok güzeldi, harikuladeydi.Sayfanızdan şiir okumak çok güzeldi.Tebriklerimle şairem, sevgi, selamlarımla..
Ne kadar güzel bir şiir mi bu Gerçek yaşam öğüt mü ne dersen de Top yekün bir söyleşi şarkı türkü bu Eğer alırsan sen de al arkadaş, bu yüreği kutluyorum saygımla esen kalın her daim
Sevgili Gül Peri hocam ' harikasınız .. İyilik yapmaktan hiç şaşma dostum' ne güzel mısralar nakşetmişsiniz yine gönül kasnağınızda tebrik ve selamlarım ile efendim. esenlikler..
Hoşgörülü insan,kimseyi yermez Herkesin işine karışma dostum Allah’tan gelene, akıl sır ermez. Kusurları kapat, hiç deşme dostum."
sorgulatan erdemli dizeler tebriklerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Ülkü hocam sevgi saygı selamlarımla... bu da benden olsun..:)
Nefs-i emmareyi ateşte kavur Acıyı hüzünü sabırla savur Ruhuna ten olsun nurâni tavır Edebi erdemi “hiç aşma dostum”
Gelin girmedik ev olurmuş, ama ölüm girmedik ev olmazmış derler.Eninde sonunda gideceğimiz yer belli .Herkesin payına düşecek iki metrelik mezar, İstersen bir kaç kat çık ne fark edecek ki..Orda zengin fakir yok , herkes eşit. Başkalarının ayıplarını araştıranlar, en çok ayıp işleyenler değil midir? İnce dokunuşlar sevgi ve vicdan adına. Yüreğinize sağlık Ülkü öğretmenim, nefesiniz hiç üşümesin sevgilerimle.
MERHABA KARDEŞİM.ÖNCE ÖDÜLÜNÜ KUTLUYORUM.HAYATIN GERÇEKLERİNİ,BİR KİŞİNİN NASIL OLMASI VE HAREKET ETMESİ GEREKTİĞİNİ NE GÜZEL ANLATMIŞSIN BU ANLAMLI ŞİİRİNDE.BENCE BU ŞİİR GERÇEKTEN ÖDÜLÜ HAK ETMİŞ.KEŞKE BU ŞİİRİ HERKES OKUSA DA AZICIK DERS ALSA.KUTLUYORUM BU HARİKA ŞİİRİ,SELAMLAR.
O kadar çok hasret kaldık ki güzel söylemlere hoş görüye sevgiye hasretiz hocam.Bir çok şeyler değerlerini yitirdi. Değerli şiirinizi kutlarım saygımla.
Harika,derslerle dolu bir nasihat şiiri. Hece şiirine mükemmel örnek,dizeler. İçerik,kurgu ve sunumu muhteşem bir şiirdi. Kutlarım,emeğinizi,kaleminizi ve de hakkı olan, "Böceğinizi",sevgiyle...esenlik dileklerimle...
Sevgide güneş gibi ol Dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol Hataları örtmede gece gibi ol Tevazuda toprak gibi ol Ya olduğun gibi görün Ya göründüğün gibi ol
Şu toprağa sevgiden başka bir tohum ekmeyiz Şu tertemiz tarlaya başka bir tohum ekmeyiz biz Hz ;Mevlana
Sevgili ülkü hocam dizeler arasında telmihleri öğretileri sesinizden dinlemek şiir adına bir kazanım yüreğiniz dert görmesin
Her yüze gülenin, gitme peşinden. Örnek alsın herkes ,senin işinden. Helal lokma yesin, tatlı aşından. Toprak verimsizse,hiç eşme dostum
Aldım arkadaşım bu güzel dörtlüğü heybeme.. Demek oluyor ki işimiz hem zor hem de kolay. Gönülden tebriklerim emeğine, şiire ve yorumuna. Sevgim selamlarımla...
Herkes bu hârika şiirinizdeki gibi davransa dünyamız ne hoş ve yaşanası olurdu. Çok mutluyum. Bugün şiirinizin sesi bilgisayarımın sesini bastırmadığından rahatça yazabiliyorum. O güzel, şâir yüreğinizin ilhâmı hiç eksilmesin.
mevlana gibi bir şiirde öğretmenimin sesi var izi var yüreği var harikaydı çok tebrik ediyorum günümün şiiridir keşke hepimiz bu öğütlerden nasibimizi alabilsek yapabilsek onada olgunluk ve zaman ister belkide ben kendi adıma çok şeyi aştığımı biliyorum ve kendimle de gurur duyuyorum sevgilerimle
Ayşegül Aşkım Karagöz tarafından 11/6/2015 3:15:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hz. Mevlana'nın dediği; kusurlara karşı gece gibi olmak...sanırım en doğrusu ve en güzeli. insan eksik aramaya kalksa hiç kusuru yok bildiğimizden de mutlaka bulur bir kusur. öylesine hoş görülü olmak için de sanırım Mevlana gibi engin bir gönüle sahip olmak gerek. şiir öyleydi...ibretle ve imrenle okuduğum müstesna dizelerdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Ecel dinlemiyor, ne fakir ne tok. Bu fani dünyanın hiç faydası yok. Öleceğiz bir gün, günahımız çok. İyilik yapmaktan hiç şaşma dostum.
Yürek sesiniz eşlik etti günün sabahına ve iz sürdüğüm yolda ne güzel bir ışık nakşetti demlenirken gönül dergahında. Sevgili Ülkü hocam, çok çok güzeldi okuduğum dizeler. Düşünsenize hayat ne muhteşem olurdu bire bir eşlik etseydik içimizden dışarı yansıttığımız o yürek sesini yön bilip birbirimize sarıldığımızda. Sizin değerli kaleminize yorum yapmak ne haddime sevgili hocam ama yürek dolusu tebriklerimi ve sevgilerimi bırakıyorum gönül sayfanıza. Yürek dolusu sevgilerimle... Var olun.
İnsan; ya olduğu gibi görünmeli, ya da göründüğü gibi olmalı deriz de acaba ne kadarımız öyle. Bunu sadece kişinin kendisi ve Allah bilir, hesabı da mahşere kalır.! Bu manada yazdığınız ders niteliğinde mükemmel bir hece şiiri okudum. Emeğinize, yüreğinize sağlık Ülkü hocam alkışlar güçlü kaleminize. Saygılar...
Rica ederim, sayfalar yorumlarla anlam kazanıyor. Bu arada şiiri tekrar dinleme fırsatı buldum nefesinize sağlık Öğretmenim kulağımda güzel tınılarla ayrılıyorum.