Geceler yârim soğuk duvarlar sırdaşım oldu Koştum durmadan peşinden gecegündüz Ayrılık acısı kadar hiçbir dert yakmadı beni Dayanamıyorum artık dönmeyecek misin? Daha çilem dolmadı mı bekle bekle nereye kadar?
Bir sevda kenti kurmuştum gönül tarlamda Yüreğimi sel Sevgimi yelalıp götürdü Şimdilerde çok yalnızım! Ne yerim ne de yurdum kaldı mekânsızım Gözlerim yaşlı, içimde dinmeyen yürek sızım Bekliyorum dönüşünü bekle bekle nereye kadar?
Hasretin yalnızlığı çöker içime Özlemler sıra sıra diz boyu olmuş yüreğimde Sensizlik vurup geçer gönül tarlama Pişmanlık duyup da diz çökmek yok önünde Vuslat zamanı dolmadı mı bekle bekle nereye kadar?
Kendi yürek sesine kulak kesildin Kim bilir bensiz hangi düşlere daldın Sana olan sevdamı sağır sultanlar duymuşken Benim yürek sesime sağır kaldın Deli divane gönlümü umutsuz sevdalara saldın Hiç umut yok mu kavuşmaktan yana bekle bekle nereye kadar?
En iyi ilaç zamandır dediler bekledim Kor ateşlerde yandım beklemekten Ya sabır çektim Gecelerimi gündüzlerime Gündüzlerimi gecelerime ekledim Geceler sırdaşım oldu uykusuz sabahları bekledim Elim kolum bağlı gözlerim yollarda çaresizlikten ağladım Dönmeyecek misin bekle bekle nereye kadar?
Beklemeyi öğretse de hayat Ne kadar ömrümüz kaldı vuslat için Geldiğin gün elinde dönüş biletin vardı Aslında hazırlamıştım kendimi gideceğine Öylesine kaçamak mı yaşadık biz seninle O gün mutlaka gelecek sen dönecektin ait olduğun yere Yeniden başlayacaktım hayata kaldığım yerden Olmadı başlayamadım Geceler yorgan gibi örterken sokağımın üstünü Dudaklarımda sigara Elimde içkim bekle bekle nereye kadar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nereye Kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nereye Kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________________________Saygılar Selamlar