Bugün doğum günüm/müş En güzel hediyen seni seviyorum demek olur/du Ne güzeldir o iki kelimeyi söyleyebilmek Sevdiğinden sevgi sözcükleri duyabilmek O güne bağlı olmadan Zamansız ve mekansız Her saniye O iki kelimeyi söylemek Duyabilmek çok güzel olsa da Bugün doğum günüm/dü neredesin?
Çünküsü nedeni olmamalı sevmenin sevilmenin Zamanı mekanı da hiç yok Dakikalar zamansız geçiyor Takvim yaprakları bir bir eksiliyor Ben yapayalnızken Karanlık gecenin kucağında Yağmurlar vuruyor pencereme Gözyaşım gibi süzülüyor camdan Sevdan deli ırmaklar gibi vuruyor yüreğimin kıyılarına Bugün doğum günüm/dü neredesin?
Gecenin bu çıldırtan sessizliğinde Ayak seslerini duyuyorum sol yanımda Ve hasretin yüreğimi kor ateş gibi yakıyor Neredesin? Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeye neredesin?
Yapayalnızım küf kokan loş odamda Uykularım firari Sesini duymak istiyorum uyumadan önce Şafak sökene tan yeri ağarana dek konuşmak, Bıkmadan usanmadan sesini duymak Ve uyumadan seninle tekrar uyanmak aynı güne Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeye neredesin?
Daha bir duygusal ve daha çilekeşim son günlerde, Gözlerim kararıyor Kabıma sığmıyorum, göğüs kafesim ha patladı ha patlayacak Gülmek gelmiyor içimden, Dışarı fırlayıp kendimi karanlık sokaklara atmak Sen olmayınca yanımda Tanıdık, tanımadık herkese küfretmek Gırtlağını sıkmak istiyorum özlemlerin boğazından Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeye neredesin?
Hadi uzan telefona, del yasakları ara beni Kutla doğum günümü “İyi ki doğdun iyi ki varsın” “seni seviyorum” de Bir kez olsun sevdiğini söyle Seni sevmek hayatın anlamı ise seni çok seviyorum Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeye neredesin?
Hayatım sensin sana ömrümsün dedim Sende yaşarken öldürme beni Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeyi duymaya O kadar zor muydu? İyi ki varsın Seni seviyorum demek! Çok ihtiyacım var sana neredesin?
Mustafa KARAAHMETOĞLU
29.10.2015
/Sevdegül ve Ayşe Sibel bu şiirim sizeydi…/ Lütfen kutlama yapmayın…
Şiirin Sihri sana ne kadar teşekkür etsem azdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bugün Doğum Günümdü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün Doğum Günümdü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cann arkadaşım çok değerli dostum o güzel yüreğine kalemine sesine sağlık mükemmel bir siirdi doğum günün kutlu olsunnn ins çok mutlu olursunn hersey gönlünce olur saygı sevgi dua ile kalll
Hadi uzan telefona, del yasakları ara beni Kutla doğum günümü “İyi ki doğdun iyi ki varsın” “seni seviyorum” de Bir kez olsun sevdiğini söyle Seni sevmek hayatın anlamı ise seni çok seviyorum Bugün benim doğum günüm/dü İhtiyacım var/dı o iki kelimeye neredesin?
Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Hüzünler akıyo şiirinden. Cumhuriyet Bayramını kutluyorum.
Ustasından.., Ustaca yazılmış, şahane bir şiir düşmüş sayfaya.. Taktir'lik, tebrik'lik, Alkışlık bir içerik seçmişsin usta.. Anlatımın zaten on numara.. Gönülden kutluyor, __________ Selam ve dualarımı gönderiyorum..