Issız bir gecenin sonunda sabah ayazında girdin yüreğime. Zamanlı zamansız gelgitler yaşarken aklım Nerden bilecektim Seninde günün birinde yalnızlık yaşatacağını Yüreğim derinden bir oh çekerdi her gelişinde. Ve çektiğim acılar Senin mecburi nefes alışlarının faturası olacakmış Çok geç öğrendim ne çare…
Yüreğimdeki saman yolundan bir yıldız kaydı Ve ben dilekler tutmuştum Kayan her yıldızda olmak istedim Mutluluğa beraber el ele gitmeyi dilemiştim Sadece sen ve ben olalım istemiştim Masum dileklerim kabul buldu nihayetinde Her gece mutluluğun değişmez yolcusu olduk Meğer seninle seni yaşamak bu kadar güzelmiş Geride bıraktığım sensiz zamana eyvah derim
Düşmezsin hiç bir an dilimden Ağzımdan çıkan her kelimede, beynimdeki düşüncemde Kurduğum tüm cümlelerde Dinlediğim her şarkıda sen vardın…
Yüreğime girdin, yüzümü güldürdün Kaybetmiştim kendimi cennete giden yolum oldun Benle tanıştım sayende Kendimi keşfettim Yolumu kaybetmişken, bana yaşama sevinci verdin Her şey çok güzeldi bi tanem Meğer her güzelliğin de sonu varmış…
Yanındayken bile özlerken Yokluğunu hissettirdin Acımasızca vedaları yaşattın bana Direndim onca yaşattığım acıya rağmen O son görüşmemize kadar direnebildiğimce direndim Gelişinle mutlu ederken Giderken söylediğin “Ne sevgimi verebilirim ne de şefkatimi” cümlesini duyana kadar Ve O an anladım ki Çoktan her şey bitmiş…
Yüreğim kavuşmaktan yana umudunu yitirmiş Şimdi gelgitleri gözyaşlarım yaşıyor Gözlerimden akan her damla Yanaklarımdan süzülürken Gidişinle idam fermanımı imzaladın ya Ben bir kez daha ölüyorum…
Bak yüreğimdeki saman yolundan Sonsuzluğa doğru bir yıldız daha kaydı Sen de gördün mü? Kimler dilek tuttu kim bilir Tutanların dilekleri kabul olsun Biz mutlu olamadık onlar mutlu olsun Elbette senin gibi onlarda vefasız değillerse…
Senin için bir ölüymüşüm, doğru mu? Öyle diyorlar Ama sen farkında bile değilsin Bende ki seni seven beni öldürdün sen Sende ki beni öldürmüşsün Canın sağ olsun çok mu bi tanem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bi Tanem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bi Tanem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel şair ruhlu insan.Şiirlerine bir mükemmellk daha katılmış.Hayatta gülmek en çok sana yakışır.Rabbim yüzüne baksın duyğu yürekli DOST.SAYĞILAR CAN