Yüreğimde kasvetli bir hava var bugün Kapalı ve parçalı bulutlu Geceler zifiri karanlık ve soğuk Attım yine kendimi küf kokulu dört duvar arasına Şöminede yanan ateşin karşısında sabahlarken Elimde beyaz şarap kadehi Cama vuran yağmurun sesi Alıp götürür beni… Sana doğru Güneş yeniden doğacak penceremden İçimi ısıtacak Hayat böyle anlamsız işte Hayat tiyatrosunun son perdesinde Etrafıma gülücükler dağıtmaya çalışsam da Gözlerim ele veriyor Mutsuz hüzünlü ve donuk bakıyor
Dedim ya! Hava gibi yüreğim de kasvetli İçime bir hüzün çöker Pencereme vuran, Her yağmur damlası ayrılığın habercisi mi? Ya da yalnızlığımın bam teli mi? Bende bıraktığın sensizlik Gök mavisi umutlarımı griye boyar Sevdanın rengini de siyaha…
Ve sen sevdiğim Yine dik başlı Yine feveran Ve yine asi… Gök gürlüyor Çakan şimşek sesleri Yanan şöminenin alevine karışıyor Yağmur da şiddetini artırmış Yağıyor üzerime gri gri...
Yüreğimde ki kasvetli hava Dağılır bedenime Fırtınalar kopacak birazdan Şimşekler çakacak Gök gürültüsü sesleri arasında Yıldırım düşerken gönül tarlama Arıyorum senin sesini Girmesin dünyamıza ayrılık diye
…Ve gözlerim… Akan gözyaşlarım yağmura karıştı Hissetmezsin sen! Sabah ayazında üzerine kırağı düşmüş demir misali Ellerim de buz gibi soğuk İçim de girdaplar Beynim durmuş Aklım karma karışık Bilmiyorum ne düşünür kendince…
Yüreğim yine yanacak, yine kavrulacak Kahredecek belki sensiz hayata Yalnız kalmışlığına... Ama her kasvetli havada Bir kadeh beyaz şarap Ve sensiz geçecek zamanda Saçlarıma düşecek kar taneleri Hatırlatacak hep seni…
//Hava ne kadar kasvetli, bulutlar gri de olsa, sen yüreğimde çakan şimşek gibisin//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kasvetli Hava Seni Hatırlatacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kasvetli Hava Seni Hatırlatacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık Mustafa hoam tebrikler çok güzel bir şiir beğenerek okudum yürek sesiniz daim olsun her daim şiirlerle olun şiirlerle kalın sonsuz saygılarımla...
Değerli arkadasimm yürekten Kutlarım seni .muhtesemm olmuş hava ne olursa olsun farketmez insan sevdiğini iliklerinde hisseder yürekten severse eger saygilarimla selam dua ile kalin
SAHRAA vurgun tarafından 10/26/2015 8:39:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
kasvet yalnızlığın arkadaşı olmasın sakın :)