Gözü korkar mı çorak yaşamın olağan üstü bir yalnızlık ve sonsuz mutluluk belki de çölleşmiştir dünya gözünde O tek ölümlü insanın sığınmak ister bir limana düşündükçe yalnız öleceğine yüreğinin karanlığından çıkıp tutunur yaşamın ay ışığına gider ayak
Iskalanmış bir hayatın tutulur duvardaki çıkıntılarına dal budak arar bir merdiven arar bir basamak tutunup çıkabilecek bir trapzan bulut yüklü bir gökte yağarken sağanaklar alevi küçülmüş bir ateşte zordur ısınmak
Ah! yine çocuk gözlerine sığınsam umut dolu mutluluğun ilmeğini geçirsem boynuna erise yüreğim tutsaklığın mavi yolculuğunda kıyamet mi kopardı
Sanki, her yaşanan günü dürüp katlayıp koyuyoruz bir kenara boşu boşuna gözucuna Ve her taraf memleket Ve her taraf toprak kokuyor ve kan Ve dinmiyor gözyaşı anaların yüreğinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNMİYOR GÖZYAŞI!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNMİYOR GÖZYAŞI!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki, her yaşanan günü dürüp katlayıp koyuyoruz bir kenara boşu boşuna gözucuna Ve her taraf memleket Ve her taraf toprak kokuyor ve kan Ve dinmiyor gözyaşı anaların yüreğinde..
dostumuzu, düşmanımızı ayıramadığımız sürece bunlar ve benzeri olaylardan kurtulma şansımız yok... duyarlılık dolu bir serbest şiir.tebrikler ve saygılarımla.
bizi bu hale getirenler kahrolsun hocam yüreklerimiz sızlıyor içimiz kan ağlarken yinede şiirlerimizde dile getiriyoruz. olup bitenleri ancak kalemimize gücümüz yetiyor,,gelin canler bir olalımın günü bu gün...?.. birlik olmalıyız bu soysuz karanlık güçlerin karşısında,çok güzel bir yürek sesiydi şiiriniz, duyarlı yüreğinize selam ve saygılarımla..
dürüp katlayıp koyuyoruz...........aynen...tebrikler