İtinayla büyüttük, kanser oldu ur’umuz Hoşgörünün bedeli cinnet mi, cinâyet mi? Yanlış fikir yürüttük, dağ gibi kusurumuz Basılan nasırımız; sabrın sonu âfet mi?
Henüz vakit var iken, olmadan herşey hebâ İnsan, tükürmez dedik, lokma bandığı kaba Meğer hic katmamışız ihâneti hesaba Boşa giden her çaba zaafa delâlet mi?
Hayalet-i Nemrut mu üstümüzde dolaşan? Hâlâ ne bekler bizden, hergün haddini aşan Nedir Güneydoğu’dan tüm yurt sathna taşan Şiddet mi, melâmet mi? Vatana ihânet mi?
Terör asrın vebası; en iğrenç, ilkel leke Mesaj verdi, hem de net! Hergün kan döke döke Devam ederse böyle, geme gelmez bu öfke Özlem: kardeş kavgası, gıda: can mı, ceset mi?
Elem ile dolarken yüreğimde her odam Tek arzum tek isteğim duyulsun artık nidam Ben Milletin sesiyim; idam gerekli idam! Nedir hâlâ beklenen? Batı’dan icâzet mi?
Birlik olursa millet, Yurdumun Ankara’sı Ne Bayık küstahlaşır, ne YILAN’ın KARA’sı Göğsümde, ta şuramda her şehidin yarası Eksik olan feraset, aksayan adalet mi?
Sana diyorum sana; Bayrağıma kaş çatan! Nedir seni kudurtan, yoksa rahat mı batan? Yıkmaya çalıştığın Koca Çınar, bu VATAN Üç beş çadırlık beylik, âciz bir aşiret mi?
Hedefi millet ok’a hep gerili yaysınız Adam yerine koyduk, sandınız ki bey’siniz Siz ne alçak yaratık, ne aşsağlık şeysiniz Sizi tarife tanım; şirret mi, necaset mi?
Kaldı mı eksiğiniz, ta Meclise girdiniz PKK’yla et-tırnak, ihânette bir’diniz Yeter artık nankörler! Kabak tadı verdiniz Anladığınız tek dil, illâ kaba kuvvet mi?
Gına geldi millete, ok yaydan çoktan çıkmış Kulaklar boş sözlerden, sözler tekrardan bıkmış Musallalar tabuta, toprak tene acıkmış Ben cahilim, bilemem; bu hayra âlâmet mi?
Ruh bedene yabancı, akıl başta mahpussa Yarım hisse vermiyor dinlenen onca kıssa. İnsan en güzel varlık, serde serveti us’sa Eksik olan Rahmet mi, gayret mi, hidâyet mi?
Hüznün gölgesi düştü her düşüme, hevese Yelkovanın önünde akrep nefes nefese Kıyamet gün sayıyor, kulaklar hazır sese Nedir bizi bekleyen? Bayram mı, felâket mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FELAKET Mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FELAKET Mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Millî hassasiyetlerimiz sürekli olarak kaşınmakta ve kardeşi kardeşe düşürmek için her türlü şirretlik yapılmakta. Rabbim, sonumuzu hayr eylesin. Kaleminiz daim olsun Mecit Bey Kardeşim. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
bekleyen kıyametin ta kendisi sanki ağam...
yüz yıl oldu...
düşün ki bir miladi
1402 1444 1453 1480 ler falan fişman...
yüzyıldır sadece bir kıbrıs 1975 yılı...
toprak çekiyor yiğitleri...
sonumuz hayır olsun inş.