(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSARSAM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSARSAM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan sevdası her sevdaya galipse kalem durmaz. Tebrik ediyorum Mecit Bey Kardeşim. Mükemmel bir eser okuttunuz mübarek bayram günü. Rabbim, vatanımız üzerinde oynanan oyunları idrak edecek firaset ve basiret ile bozacak iradeyi nasip etsin yöneticilerimize.
Eskiden düsman niyetini gizler, her türlü kötülügü öyle yapardi Ahmet kardesim. Günümüzde olaylar o denli hizli gelisiyor ki, YIRTILAN maskelerini degistirmeye, düzeltmeye firsat dahi bulamiyorlar. Zaten maske kaygilari da kalmamis.
Avrupa Birligi ülkelerinde tel örgüler cekilip, savastan kacanlara "hayvan" muamelesi yapilirken, Alman milletvekilleri Cem Özdemir Cizre'de incelemelerde! bulunuyor! Ayni partiden Claudia Roth ise "mülteci" sorunu oldu olali ortaliklarda gözükmüyor.
Bir ambulansin söförünü katledebilecek kadar insanliktan uzak bu yaratiklar ve bütün bunlar herkes tarafindan farkediliyor artik. Teshis tamam da, tedavi konusunda becerimiz eksik. Bunun icin gerekli olan birligi bir türlü saglayamiyoruz. Biz "YANGIN VAR" derken, söndürmemize yardim etmeleri gerekenler "SUCLU" aramakla mesguller.
Neticede Allah(c.c.) dedigi olur elbet. Bize düsen gayret ve dua.
Güzel günlerin gelmesi dilegimle, anlamli dizeleriniz icin tesekkür eder herseyin gönlünüzce olmasini dilerim.
"ay yıldıza sahip çıkmak yiğidimin işidir..."
Detone ses ciksa da, üzse de arada bir, Ne bizde YiGiT biter, ne o AZiM eksilir.
çok güzel anlatımdı gönül sesiniz saygılarımlasınız
bayramınız mübarek ola